Lillkillen



Här har vi lillkillen som inte har något bestämt namn ännu. Mamma till denna vackra skapelse är min syster Anna i Dalarna som även har Hampus och Hannes. Jag är nu moster åt fem pojkar. Inte en enda tjej! Haha.
95
Emma

Åh herregud vilken fin bild!

Christin Martinsson

Sitter och dreglar över dina bilder jämt. Hoppas jag själv får tillbaka mitt intresse för fotografering och blir lite mer inspirerad snart!



Men fy fan vad bra du är!



Kram

Jenny

Jag trodde att du bara hade en syster, jag tror inte att du har nämnt Anna innan.

Emma

Riktigt fin bild du har fått till !

Louisefoto

Gud så söt liten kille :)

Mikaela

NAw längtar att få fota små bebisar igen:)

E L I N F E L I C I A S

gud så söt!

Hilda

Han kan kanske heta Hugo, Henrik eller Håkan

sara

hej vad fina bilder!!

skulle du kunna va ur gullig och lägga upp en video eller bilder på hur man kommer in på att redigera kurver på photoshop så hade jag blivit jätte glad!:)

Nathalie

cool bild!:)

JNDfoto

Åh, guuud vad söt! Så gullig bild också!

Malin

Otroligt fin bild!

Tomas

Tomas

Ahh va fin :)

REBECKA

jättefin bild!

Fotograf Benedikte Bull

Nydelig bilde!

Fotograf Benedikte Bull

Nyyydelig bilde! :)

Naemi Rosander photography

superfin bebis bild verkligen!

Jarinafoto

Vilken underbar bild!

Amanda

Typ sötaste bebisen någonsin! Jag dör!

AKP Photography

Åh så nydelig :D Jeg elsker babyer :D

saga

Vad söööt! :)

Karina

Låter lite som mig, faster åt fyra pojkar och moster åt en pojke, men sen fick syster min en liten flicka! :)

Lia

Men gud då söt! Och otroligt fin bild!

Madde

åh, vilken sötnos:) jätte fin bild:)

Sanna - Mamma till Embla

Vilket underbart kort

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Åh vilken gullunge! :D

linaa

åhh! Vad söt, och jättefin bild!:D

my

omg vilken underbar bild, en av dom bästa jag någonsin sett!♥

MariaP

gud vad söt, och jättefin bild!

Dhini

Lovely picture! Cute

Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

Gud vad söt! Och vilken fin bild!

Linnea

Åh herregud vilken otroligt bra bild

Sessan

underbar bild.

Emma - foto

ÅH, kan titta på bilden hur länge som helst. Så fin!

bea

nämen oj så söt, vilken fantastiskt foto !!! :D

Elina [foto & mode]

Kolla in min nystartade modeblogg! :)

Emma - Hobbyfotograf

GUD VILKEN BRA BILD !! Sjukt duktig är du !!

emelie

bedårande bild, supergulligt!

Emanuel Almroth

Haha! Vad söt!

Photography by Nathalie Harlin

Åh så söt! Helt underbar bild också!

angeica

superöt! Jättebra fotograferat!

elin

Åhhh... sååå söt

jag menar den verkligen!! <3 <3

Julia

Neeeeeeeej vad söt :D

Ellen (alatariel)

Hihi, vilken söt liten pojke. :)

Olivia

Vilken vacker bild o bebis!

Olivia

Vad fin bild!

Sofia

åh, herregud va liten :o

tove N.

Nämen åååh, vilken söt!

fanny

Nej vad söt!

becca

Otroligt vacker bild !

Linnea [Fotoblogg]

Söt han är!:) Fin bild också!:D



Catrine

Totalälskar bilden! Så annorlunda!

Hanna

gud vad söt ! :D



Du har verkligen en jätte fin blogg och fotar super duper braa :)

A M A N D A - Fotolife

Wow så otroligt söt liten figur :)

a.n

HERRE VAD FINT!!!!!!! Vill oxå ha en sån här bild på min bebbe.. när jag får en hahah!

S O N J A F O T O

Åh, så otroligt underbar bild (och kille ♥)

Jovana

Vilekn söting och grattis!

Älskar dina bilder! :)

Julia Nilsson

jätte vacker bild och på en vacker pojke! :)

Emma Haag - Fotoblogg

Guud vilken underbar bild! :D

lillage

nej men gud vilken härlig bild! haha klockren! :D

Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto



Men åh, vilken söt bild!

Senaste Nytt!

Den nya kändisbloggaren toppar listorna?! Kommer han att bli nominerad till Bloglovin Blogawards nästa år? Vad tycker du?



---> http://abps.myshowroom.se/ar-uppe-pa-myshowroomlistan/#comment <---

sara

nämen gud vilken liten sötnos! 8) Dog lite där tror jag :)

Ella

Så himmla söt <3

Jennifer Bodin ♥

NAAAWWW! ♥

Sally Persson

Hur redigerar du bilderna sådär, sjukt fint! Skit bra blogg btw :D

Emma | Sysslingarnas

helt otroligt fin bild!!!!

Mollie

Nååå vad söt bebis <3

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Åh va söt han är! Grattis till att bli moster (igen) :)

Sylvia

Vilken söt liten tös!!!

Clara

Riktigt fin bild! Gud så söt! :)

Sylvia

Ja följer dig nu på bloglovin, vill du kanske följa mig också? :)

yasmine

hemskt söt

Frida

Otroligt, underbart fin bild!

Jennifer

SÅÅÅÅ SÖÖÖT!! Underbar bild!! Och grattis till moster!! :)

Felicia

Gud så söt:D

LINDA - [fotoblogg]

Amazing bild!

Andrea

Åh herre vilken snygg bild!! Så himla söt!

linda

wow vilken fin bild!

Jenny Eriksson

Söt bild :)

Linn / Foto & Vardag

Du fotar fantastiska bilder! Kolla gärna in min blogg och ge kritik och åsikter! :)

MAJA

Helt sinnesjukt vacker bild. Äriligt talat bland det bästa jag sett i babyväg.

Helene Trollerud

Naawe, så herlig liten. n.n

OLIVIA FOTO

åh så söt!

MOA

åh vilken fin bild!

Cami

vilket snyggt jobb, gillar hur du förverkligat denna bild, baby i en hand/på en arm... Haha ser kul ut:D man ser verkligen hur liten han är :)

Hanna

gapade när jag såg bilden. OTROLIGT fin bild! grymt duktig är du!

Linnea

Vad söt! Jätte fin bild!

seperti

Underbar bil!

seperti

Underbar bild!

Janni

Helt underbar bild LINA!

Jag ringer när jag fått en till då :)

Fanny

Väldigt bra bild!

maja.

men så söt!

Anonym

Sjukt fina bilder du har ! :)