Hannes


Canon EOS 400D + Canon EF 50mm f/1.8 II

Min syster Anna med familj från Dalarna är här nu och ska vara det hela helgen. Fotade deras barn Hampus & Hannes lite. På bilderna ovan ser ni Hannes... lite snorig då men men :) Höhö!

Jag är grymt sugen på att räkna matte nu. På en Fredag kväll? Huh? Ja, men det är sant! Helt galet, jag är sur på mig själv att jag inte tog med mig matteboken hem. Aja, inget att göra åt :)

Kram!
22
julia

fin blogg =)

Frida [fotografering]

Hoppas att du får en bra helg! :)

Madeleine [FOTO] ♥

Åh vilka söta bilder =)

Ha en trevlig helg!

mia

fan vad skönt med nån annan som också gillat matte!

MICAELAS ~ foto & vardag ~

Naaaw, fy sjutton vad söt! (a) ♥

Jennifer [fotoblogg]

Läste att du kmr till blogawards i Örebro, fasen vad skoj :D :D

Helena

Jättefina och söta bilder :)

Jennifer [fotoblogg]

sv; Fasen vad roligt! :D Men åker ni dit för att ni vill eller för att Veckorevyn vill ha dit er? De kommer väl bjuda in några av de större bloggarna och jag tänkte om ni var dem som blev inbjudna :)

Anonym

fina ögon.

A R E D H E L

hahah, räkna matte?! På en fredag? Jag tror bestämt att det slagit runt... ;)

Bildevilde

du er så flink :-)

sofiaocherica-fotoblogg

värkligen jätte fina bilder :)

vad tycker du om våran nya design? :)

Emma

Jätte härliga bilder, och super söt liten grabb på bild! :)

Jennifer [fotoblogg]

sv; okej, låter toppen! :D Du får bjuda in dina vänner till facebookevenemanget så det sprider sig lite :)

Junitjej

Vilka vackra blå ögon!

Johanna (foto)

Vilken sötis ;)

Linda

Vilken sötnos.

sheerin

ååå vilka himmelska ögon :O

Matilda [myphoto.blogg.se]

Ojojoj så otroligt söta bilder! Snygg bokeh och färgerna är über!



Lina, vad får jag för tema till nästa veckas MLM? Kram kram!

E M M A

haha, vilken söt kille! (: underbara blåa ögon hade han..

Emelie Källman - hobbyfotograf

sjukt så vackra ögon! :)

kram

S O N J A F O T O

Åh, sjukt söt bild!