Hampus Berglund


Canon EOS 7D + Canon EF 70-200mm f/4L USM

Vill påminna er om att idag är det den sista dagen att skicka in din bild i Chiquita tävlingen. Mer info här!
23
Matilda [myphoto.blogg.se]

Underbart porträtt, strålar verkligen glädje om det! Grymt som vanligt!



Jag har en fråga till dig också; funderar på att skriva om dig i Veckans Inspiration (där jag tipsar om inspirerande bloggar) och jag undrar om det är okej att jag lånar lite bilder från din blogg?



Kram!

Cornelia

åh såå söt.

Klaras fotoblogg

Gud så söt!

hjjonsson.blogg.se

Herregud, så söt!

FOTOGRAF Anton

jättefint :)

Louise

Jag älskar din blogg Lina:) hoppas vi kan chatta snart igen:P

L O V I S A - fotograf.

sv; åh så fin bild, det strålar om den! :D

Emma

Hejsan har du någon fin bild du är lite extra glad över?

Kanske har du då lust att delta i min tävling Veckans Bild? :D

Gå in på min blogg och följ instruktionerna så har du chansen att ta hem segern! :D

Ha en bra kväll (:

Ponnysill

sötungen!

lisachen ♥

sv: åh tack! :D



ursöt bild btw! :)

MICHAELA D

Härlig bild! :D



psst... du har missat slutkoden </i> ;)

VampireMadness /Twilight & Vampire Diaries/

Haha. Gud så söt bild!

Marie

Så søtt!

alaa

Snygg blogg och grym kamera! :D

FOTOGRABBEN.SE

Jättefint ljus :)

Jakob Andersson

Hej Lina! :D Allt bra med dig? :d Superkul att träffas på Blog Awards hörrödu, tänkte även höra ifall du har några bilder som jag är med på? :) Isåfall skicka dom gärna till mig :) kramar!

Malin [alyara]

Åh vad charmig bild!

olivia -drömmen mot att bli fotograf

guud så söt! :D

sofiaocherica-fotoblogg

vilken otoligt söt bild :)

Anna

sööt! haha känner också en hampus berglund han är dock ca tio år äldre. Lite coolt ändå ;) ha en bra helg!!

GATUFOTO HALMSTAD

Så söt bild och inte alls tillgjord. Underbart!

Stine-Marie

vad gulligt!

S O N J A F O T O

Vilken gullunge!