"Personalbilder"








I november fotograferade jag personalbilder till ett företag. Inga direkt vanliga personalbilder med vit bakgrund och hela köret, utan lite mer roliga och stiliga. Det ska bli kul att se sen när deras hemsida är klar då mina bilder kommer pryda den. Det är samma företag som när jag var och fotograferade dessa miljöbilder. När vi plåtade personalbilderna var vi i min gamla gymnasieskolas studio och fotograferade. Alltid kul att vara tillbaka på skolan.


Just nu håller jag på att fixa med en summering av det här året som kommer att komma upp imorgon klockan 08.00. Det är så sjukt kul att se sitt år och jämföra med föregående år. Spana in här imorgon!
11
Ellen (alatariel)

Ser verkligen inte ut som en vanlig personalbilder. Super kul ju! :D

Petra

Så himla snygga. Kul med ett företag som vågar sticka ut lite!

vanessa

snyggt! :3 Gillar att dem sticker ut från vanliga personalbilder!

Sofia

fina bilder!

Tine

Herre jösses trodde för ett ögonblick att jag tittade på en utav mina gymnasielärare. Fick kolla två gånger innan jag noterade att det inte var han. xD

Paulina

Vad roligt, det blir ju så mycket mer personligt med såna bilder! :)

Alma Bengtsson

Riktigt snyggt!

Matilda

Så snyggt! Blir ju verkligen mer personligt och kul på det här sättet! :)

Becca

Snyggt! Hoppas fler väljer att ha mer "personliga" personalbilder på sina hemsidor i framtiden :)

Svar: Håller verkligen med!! Så mycket roligare hade det blivit :)
linafoto

Charlotte

Snyggt! :)

Raghda Harahsheh

himla kul tänkt att ta bilder som inte så formella som man tänker att de borde va, det här är mycket mycket roligare och bättre än det trökiga vanliga! Bra jobbat! :D