Interiörfotografering




Idag har jag plåtat interiörbilder
...till ett företag som ska ha till deras nya hemsida/Facebook med mera. Även lite bilder på de anställda in action. Fotade gänget i studion för två veckor sedan och resultatet blev riktigt roligt. När hemsidan är klar så ska jag blogga om det så kan ni gå in och kika på alla bilder :) Några bilder kommer jag även att lägga upp på hemsidan!


Lägger upp några av bilderna som jag redigerat än så länge. Nu lär jag fortsätta!









Hammarö - interiör
9
Becca

Vad roligt :)

Vendela Nilsson

kuul!

Sofia

kul!
och himla fina bilder!

Charlotte

Fina bilder!

Det var kul att läsa om dig i fototidningen :)

julia johansson

Vad roligt! :)

Elin Åkerberg

Hur mycket tar du ungefär för ett sådant jobb för ett företag? Bara jätteungefärligt? Är så nyfiken. :)

Svar: 1250 för en timme foto. Den här gången skickar jag med runt 80 redigerade bilder. Så en 500 lapp får jag för denna plåtning själv efter skatt och moms.
linafoto

Jennah

Vad roligt, hoppas resultatet blir bra sen då :)

Eva S

fina bilder!

Elin

inte för att va den som är den.. jättefina bilder, men skruvdragaren av märket DeWalt ska vara gul och svart.. för mig såg den mer rosa än gul ut, och bosch-loggan va också rosa :o
toppen annars :)