Black & White Landscapes


Canon EOS 7D + Canon EF-s 18-55mm f/3.5-5.6

Igår kväll begav jag mig iväg ut till Hammarö för att fotografera direkt efter att solen hade gått ner. Blev några bilder med lång slutartid. I fotoC jobbar vi med en varsin fördjupning, och jag har valt att jobba extra med landskap, eftersom jag inte har fotat det lika mycket som människor och jag vill bli bättre på det. Så dessa bilder fotades igår. Ska bege mig ut fler kvällar och fota. Kanske också på morgonen någon dag om jag orkar ta mig upp vill säga...
Min tanke är att lägga in alla bra landskapsbilder jag har fotat under fördjupningstiden i ett bildspel och visa upp tillsammans med passande musik. Liknande jag gjorde till den förra fördjupningen vi hade i februari. Se bildspelet HÄR!
27
emsie

jättesnygga bilder!

Ella

Hur gjorde du läsvärda inlägg i menyn? :)

Erika

Jättesnygga bilder! Väldigt coola :)

Emma

Superfina bilder!

Mary

Jag kan inte sluta och säga det och jag säger det igen. Du är så otroligt duktig på att fota!!!

Linn - fotoblogg

Fina bilder :D

Suzette

Härliga landskapsbilder i svart&vitt!

Elin

Grymma bilder! Första är helt stråålande!

Sabina

Jag gillar att bilderna är i svartvitt, jag kan tycka att det nästan är lite svårt att tänka svartvitt när jag är ute i naturen, så det här gav inspiration. :)

Ninni

otroligt häftiga bilder!!

Sara

Riktigt fina bilder :)

Musicismylife

ASCOOLA BILDER :D

emmafoto

Vakre svart/hvitt-bilder! Nr. 1 kunne jeg hatt på veggen :)

Malin Aurora

Åh vilka häftiga bilder!

J

Nej, lägg upp dom direkt efter du fotat dom? :) Annars orkar man inte titta bildspelet..

Lovisa

Balla bilder!!

Linafoto

**



Svar till J: Bilderna kommer jag att lägga upp på bloggen allt eftersom, men till självaste redovisningen kommer jag att göra ett bildspel :)



**

Linnea (Foto)

Åhh älskar den tredje!

Bella♥

Åh vilka fina bilder Lina♥

Linda

vackra stämningsfulla bilder!

S O N J A F O T O

Sååå fina bilder.

Johanna

Åh, så fint!

Lisa

Anonym

Hur ska man tänka om man vill ha suddig bakgrund? Vad för inställningar och objektiv är bäst till det? Tacksam för svar! :)

Angelica - Mamma till Bruce

Åh vilka fina bilder! =)

CJ

Tusen tack Lina, kram! :)