Pictures in a magazine


Se i högsta möjliga upplösning för bäst kvalité!

Idag hade vi redovisning av den fördjupning vi har valt på fotolektionen. Jag valde att fota modebilder, alltså bilder som skulle kunna platsa i modetidningar typ. Har gjort layout till detta också som ni kanske ser. Och vet ni vad jag kom och tänka på? Jag har haft fyra photosessions i februari. Dessa tre och den gången jag fotade på Felicia den 1 februari. Ovanligt mycket, men det är bara kul :)
47
Madeleine

Hej :)

Svara gärna på min fråga på bloggen. Ha en bra dag & ta hand om dig :)

Asrin

Jätte fi blogg!

Jag älskar dina bilder.

Och din header är super cool :)

Kram på dig och ha en trevlig helg <3

Henrik Stigell

Roligt, vad tyckte läraren då? :)

Anonym

Kan inte du filma nästa gång du fotar någon? För att veta hur du pratar med modellen osv.. Jag har jätte svårt att fota personer eftersom dom är ovana framför kameran och jag inte riktgit vet vad jag ska säga osv.

EMELIE LANGER

Skitsnyggt!!

Felicia

Vilken cool och fin header du har! :)

becca

Riktigt snyggt jobbat !

Johanna

Du är sjukt duktig på att fotografera! Jag får hur mycke inspiration som helst från dig! Kram ;)

FotoRosa

Jätte fint arbete! ^^

maja

snyggt!!

Cissi

Vad snyggt det blev! :)

erika

Wow, helt fantastiska bilder! Blir het begeistrad av dem! :D Väldigt lyckat jobb du gjort! :)

Andrea

Jävligt snyyggt!

Julia

Ojj hjälp vad fint! Du är ju riktig proffs-fotograf du1 ;) Älskar din blogg <3

Björn

excellent work!!

Rebecca

Är verkligen riktigt imponerad över din header och designen, det är inte så att du gör designer till dina läsare? Kram!

Alice

gryyymt!

E L I N F E L I C I A S

fint bildspel!

MariaP

fin fina bilder :D

Tora

Snyggt!

Fotograf Annie

Vad roligt :) Gillar de bilderna du har visat också :)

Filippa | En Fotogalen Tjej

Riktigt snajsiga bilder! ;D

Astrid

SNYGGA!

gabby

du har en riktigt fin header!

Oliviasphotolife

Helt underbara bilder!

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Wow vad fint! Du är så duktig!

Jarinafoto

Så jäkla snygga bilder Lina!

fanny (fotoblogg)

Jättefina bilder! :)

Emilia

Riktigt snyggt :)

Mikaela

Grymt bra bilder och snygg video! :)

Matilda Sigemo - Fotografi & Vardag!

Riktigt snyggt! :D

Julia

Blir verkligen jätte inspererad av dina fina bilder! <3

Sessan

Så bra det blev.

Johanna

Hejsan Lina har precis bara börjat läsa din blogg men jag är fast ! Du är en stor inspiration och jag vill bara FOTA FOTA! Din blogg är verkligen super :D

OLIVIA FOTO

supersnyggt!

Lea

Underbara bilder !! <333

Anastasia

Snyggt! :D



Besök min blogg!

luckyfourteen.blogg.se

Emma

Älskar dina bilder!:)

Amanda

JAg har komenterat förut och kan inte sluta tänka på det, du är så duktig. Du är min idol. Alla mina favoritbilder kommer från dig. Du är grymt duktig <3

julia - foto

Herre gud du är helt sjukt duktig :)

L I N N

Hellooo sweetie!

Hoppas du får en underbar start på veckan! :D

Louise

du är ju verkligen grym! underbara bilder!

Emelie - fotograf

grymt jobbat, lina!

amanda

Fy vad bra du är på att fota! önskar jag kunde få sånna fina bilder, älskar verkligen ljuset i bilderna på killen! :)

Matilda [myphoto.blogg.se]

Snygga bilder, passade som ett modereportage! :D



Sv: Tusen tack Lina! Och det var verkligen kul att jag var med på startsidan :D

Sara =) ♥

Omg, du e fan asbra! :D Lycka till i framtiden! ;D <3

Julia<3

Herregud vad duktig du är! Asså shot jag dog när jag såg filmen! Sjukt proffsigt gjort! Vilket program använde du? Hur gjorde du så att det såg ut som tidningsartiklar? Asballt verkligen! :) <3



Kika gärna in på min blogg., just nu; guide till hur man fixar bling/glitter pensel till photoshop! :) puss o kram!