Balfotografering




Hade en balfotografering med ett fint par i måndags!

Tycker ni ska spana in fler bilder på min hemsida HÄR
Bal - Karlstad CCC - Kärleksporträtt - balfotografering
6
Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg

Åh så fina! Gillar speciellt den där hon står inne bland löven på hemsidan.

Svar: Tack Maria :D
linafoto

Anonym

Vad tar du för pris för balfotografering?

Svar: 950 kr för en halvtimme + 20-25 högupplösta bilder :)
linafoto

ensekundtusentankar.blogg.se

Snygga foton! Vackert par :)

Svar: Tack :))
linafoto

c

Wow! Den där bilden på henne bland löven är ju skitsnygg! Vad har du använt för objektiv till dessa bilder? Och hur brukar du gå till väga när du gör en bild svart-vit? Brukar själv använda gradient map.

Svar: Tack :) Har använt både Canon 70-200mm f/4L USM och Canon 85mm f/1.8 och det är det sistnämnda jag använt till bilderna bland löven! Jag använder mig av gradient map, alltid, det är bäst :)
linafoto

Madelene Englund

Vilka vackra bilder på ett vackert par, även de å hemsidan :-)

Svar: Taack =)
linafoto

Minimalist

Precis läst ikapp din blogg, du tar så fina bilder :)

Haha tror jag kan Karlstad för bra, redan innan jag skrollade ned o såg CCC så kände jag igen fönstren o tänkte dessa e tagna utanför ccc mot älven :P

Ha de fint!