Datorn flyttad & förkylning



Nu är datorn flyttad till fotostudion!

Skrivbordet, skrivaren, datorskärmarna och självaste datorn är nu på plats. Så himla fint det blev och det känns som jag kommer att trivas på min nya jobbplats. Nu är det bara Internet som ska in och det kommer ta mellan 1-5 dagar. Hoppas allt fungerar som det ska nu, för ni ska bara veta hur mycket krångel det har varit med det där. Vill börja jobba på riktigt!

Hur är det annars då? Jo, jag har åkt på en förkylning. Får försöka krya på mig nu dessa dagar när jag ändå väntar på Internet i lokalen. Mitt rum behöver rensas också. Eftersom datorn och skrivbordet inte är här i mitt rum så har jag fått mycket plats över. Japp, så ser det ut nu :) Hoppas ni mår bra!
2
Lina

Hej!

Jag undrar varför du åkte hem ifrån England? Trivdes du inte som au pair eller vad hände?

Kram,
Lina

Svar: Jag är tillbaka i Sverige. Jag har försökt att göra en video tre gånger men har storbölat varje gång. Det är jobbigt att skriva om det så jag har försökt låta bli så mycket som möjligt, men jag förstår att ni undrar. Kort och gott så lämnade jag familjen på grund av att det inte fungerade bra alls. Men jag ville så gärna vara kvar (tänkte positiva tankar hela tiden) och kämpade på ändå trots att jag inte kände mig som en i familjen. Familjen var hemsk och dottern är de värsta ungen jag stött på, seriöst haha. Kämpade på så länge tills jag insåg att jag inte mådde bra psykiskt och bestämde mig för att åka hem. Skulle ha bytt familj direkt jag kände att det inte skulle gå. Det är så svårt att veta hur det ska vara när man aldrig varit Au Pair tidigare. Nu har hon som var Au Pair efter mig lämnat, så familjen har haft totalt tre au pairer som lämnat efter kort tid. Det förklarar ju vad det är för familj.
Men nu inleder jag ett nytt kapitel :)
linafoto

Felicia

Krya!! :(