Behind The Scenes - Grazette of Sweden





Don't stop, never give up


En film från när jag och Felicia var i Göteborg i april (och samtidigt hade vår FOTAmedOSS-träff). Felicia var hårmodell och jag hade i uppdrag att filma en BehindTheScenes-video, som ni kan se ovan. Den publicerades i början av augusti av Grazette, men har själv glömt bort att publicera den på bloggen. Det finns en längre version som inte har blivit publicerad ännu, där man får vara med och se i sminkrummet osv. Men hoppas att denna version är kul att se ändå.


Längtar!! I november ska både jag och Felicia vara hårmodeller på en Grazette-visning uppe i Sälen. Ser fram emot det :)
Felicia Olsson - Fotograf Lina Flodins - Grazette - Grazette of Sweden - Lina Flodins - XL Concept - linafoto
10
Sofia

Älskar videon! Superbra!! :D

Linnea

vad kul! ska själv på grazettes Sälen-weekend :)

Linnea

vad kul! ska själv på grazettes Sälen-weekend :)

Elsa

Kul att få se hur det går till bakom kulisserna! Skulle vara kul med mer sånt här :)

becca

Skit bra jobbat Lina & vad snygga alla var/är !

frida

Vad kul, när kommer den andra versionen ut?

Svar: När Grazette publicerar den, OM de kommer göra det.. Hoppas!
linafoto

MALIN

Felicia är så satans läcker!

Moa | hobbyfotograf

Hur gör du för att få dina videos ända ut i kanten av blogginlägget, precis som med bilderna? Jag har lyckats med mina bilder, men förstår verkligen inte hur man gör med ens videos.

Linnea

Hallå! Jag har letat som fasen efter låten men vad heter den?

Linnea

Hallå! Jag har letat som fasen efter låten men vad heter den?

Svar: Låten heter Falling (Duke Dumont Remix) :)
linafoto