Miley Cyrus








Konserten igår alltså. Vilken show!


Jag upptäckte Miley år 2009 och fastnade för hennes klädstil och hår(!!) och hon var en stor inspiration. Drömmen var att någon gång få se henne live. Och när biljetterna släpptes till konserten i Stockholm så haffade jag åt mig en direkt. Hon är en stor inspiration för att hon vågar och gör crazy stuff. Måste också tillägga att hennes cowboyboots är grymma. Satt och dreglade över de olika par hon hade på sig ♥
Så jag är väldigt nöjd och kan bocka av en stor dröm på listan!!


Bilderna är fotade med en Panasonic Lumix DMC-TZ40
Filmade en hel del, och det kommer jag att lägga ut på YouTube till veckan.
2014 - 30 may - Globen - Miley Cyrus - Stockholm - Tha Bangerz Tour - The Globe Arena - concert - konsert - sweden
22
marina

Konserter är ju alltid roligt, nästan oavsett vem det är. :)

Veronica

Vad roligt!

Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Tycker också hon är grym, speciellt senaste albumet ;). Synd att man inte får ta med sig den "riktiga" kameran in ;)

Frank-Adam

Var också där igår! Kolla in min blogg för att se mina bilder :)

Elina

Åååååh, en dröm för mig är också att se Miley.
SÅ avis på alla er som såg henne, grymma bilder!

lovisa

Åh så kul själv ska jag om två veckor exakt se på one direction i Stockholm kan knappt vänta :D

Emma / Capture every moment

Hej! Allt bra med dig? Vilken fin blogg du har :)

Kram!

fanny darling

åh miley <3 så avundsjuk på alla som var där!

Julia

Var också där igår och jag kan inte annat än att hålla med om att det var grymt! Likaså här, så var det en dröm att få se henne live. Var en av de bästa konserter jag sett, slog t.o.m. Justins som var förra året om jag får säga det själv ;) Helt fantastisk kväll med andra ord!

matilda ♡

Hon är grym! har hört så mycket bra om hennes konserter! :)

The Revolt

Jag gillade henne förut men nu känner jag faktiskt inte att jag får ngn inspiration av henne :0

becca

Väldigt avis & jätteroligt för dig att du fick se henne !

Jessica

Kul! =D

Cornelia

Måste ha varit en otrolig upplevelse

Elin

Jag kan träffas! Har du kik eller något så man kan kontakta dig? :D

fotokoffe.se - fotoblogg - fototips - youtube

Woho! Vad roligt :D Hon är verkligen duktig på det hon gör

Johanna

såå jäääääkla bra konsert!!! min röst har inte återhämtat sig än! ^^

Paulina

Hon är sjukt duktig på att sjunga, men jag känner mig inte inspirerad av henne. Hon börjar gå lite för långt med hennes attityd och klädstil, inte så bra förebild för unga fans :/

Emilia Sjödin

åh vad kul! :)

WILMA ALSTERLUND

Åh vad roligt, är såå avis!

Kaffehörnan

Fantastiskt kul

Malin Sirviö

Jag var också där! Kolla gärna mina bilder på bloggen :D