Barnvakt och baka liten muffins






Oboymuffins


..med lite god chokladglasyr på toppen. Var ju barnvakt åt min systerson Milian idag så jag bakade dessa söta muffins till honom och hans bror Mio som kom hem senare under dagen. Okej, jag åt också en. Kunde inte motstå dessa små godbitar. Receptet fick jag härifrån.

Nu ska jag dra på bågskytten, som står på schemat varje torsdag. Wiiii!
Oboymuffins
27
coffeeandcupcake.blogg.se

Va goda dom ser ut :)

Louisefoto

Så fina muffins. :)

matilda ♡

Åh, vad goda dem ser ut att vara! :) Måste prova det receptet.

aina [fotoblogg]

Åh vad gott :D

Louise

Åh vad gott!! Fina bilder också :)

Ida

så söta!

Tanya

Oh! Looks soooo tasty.

Emma Grann Fotografi

Nu blev jag jättesugen på oboy.. Får kanske testa detta!

Sofia

ser så gott ut!
vars har du köpt muffinsformarna? de såg ut att vara i perfekt storlek!

JUNITJEJ

Mums så gott!

josefine stark spåls

Åh vad mumsigt!

josefine stark spåls

Åh vad mumsigt!

Frida

åh va gott!!

joanna-livet med asperger

mumms

fanny darling

alltså åh vad ljuvligt! så gott. älskar kontrasten mellan det röda och grå/vita på första bilden. <3

Lina Johansson

sv: Så lite så, ja verkligen!

Vad gott det ser ut :)

Koffe

»Ja visst får ta och göra det! Tror dock att min färg har torkat. Får ta och önska mig lagom till min födelsedag nu i februari.

Ser oförskämt gott ut det där :)

Elina

Va gott!

johanna

Så söta! :)

Becca

Gööött! :D

Josefin

Heej! Hur gjorde du din header kant i kant. Har testat men det gick åt skogen!

marina

Ser himla goda ut!

Ida-foto

Åh gott!

Vendela Nilsson

ser riktigt gott ut!

my

Så gott det såg ut att vara :D

Cornelia

Ser riktigt god ut

Ellen

Ser sjukt gott ut!