Söndagsjobb




I Photoshop just nu...


Jag håller på att klona bort varumärken på en massa produkter som är utlagda. Detta kommer bli ett omslag till en bok som handlar om hållbar konsumtion. Det ska bli intressant att se hur slutresultatet blir sedan. Men just nu har jag en hel del redigering kvar att göra ikväll innan jag skickar iväg den färdiga bilden.
Henric Barkman - hållbar konsumtion
19
Sanna Andersson

va spännande att se resultatet =)

Joe

Spännande! :)

Veronica

Spännande :) läser till förskollärare och nu i skolan arbetar vi mycket med hållbar utveckling och konsumtion ;)

Vanessa Ljundahl

Nice!

Sofia

hoppas det blir bra!

maandelina.blogg.se

kul! Hållbar utveckling är så intressant!

Alinde

Intressant och kul :)

Matilda

Så spännande! Blir kul att se resultatet! :)

LORISSA LOVEBOMB

Det ser redan svincoolt ut :D

Alina

åå va kul! :D

ha en fin kväll! =)

Maria Ekblad

Kul att se lite från dina fotojobb osv!

Alina

aa ok va bra tack ska testa!! =)
ha de grymt!

Becca

Spännande ;)

Emma

hejhej! Vad har du för rengörings saker när du ska göra rent dina objektiv?

Cassandra

Så roligt!
Älskar verkligen din blogg, så underbar och en stor inspiration för mig. Får man fråga vilken design som du använde i botten?
Kramis :)

Nailpolish

Fyfasen vad kul! Längtar tills jag själv kan börja arbeta inom mediebranchen. Kolla gärna in min senaste nageldesign på bloggen :)

Henric Barkman

Hej från författaren till boken som omslaget är till! Kan avslöja att det blev skitbra... :) Kul att många tycker ämnet är intressant. O jäklar va bra fotograf Lina var.

Svar: Haha tack så mycket Henric!! :D
linafoto

Webbyrå

Grymt snyggt! va duktig du är :D

Johanna

Vilken fin blogg du har :)
Jätte fina bilder!!