Hotellfotografering & trasigt stativ



Idag fotade jag lite bilder på ett hotell/vandrarhem här i Karlstad. Och jag fick ett trasigt stativ hem på köpet.. En skruv lossnade(?) och flög rakt i ansiktet. Blev lite paff där... Vi får se om det går att fixa det. Annars har det hängt med sedan 2008 och fungerat utmärkt. Haha!

Kom nyss hem från bågskytten. Har jag förresten berättat för er att jag börjat i det nu? Iallafall, varje torsdag är det nybörjarträning och det är hur kul som helst :)
13
Tove K

Åh, har aldrig testat bågskytte men det ser väldigt roligt ut! :)

Louisefoto

Fina bilder : )

Erika - fotoblogg

Fina bilder!
Var sugen på att testa bågskytte förut, men vågade aldrig prova :) Men det verkar kul!

Linda

vilka fina bilder! Tråkigt med stativet men det har ju hållt länge.

whadris.blogg.se

Åh bågskytte är roligt! Även om jag är extremt dålig... ;)

Maja

Fina bilder :)

Linn

Du fotar så himla fint! :)

ebba

Fin bilder!! :)

Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! Och låter super coolt med bågskytte!

Heiduskaja

Hej! Jag heter Heidi men har smeknamn och artistnamn som Heiduskaja. Jag driver nordens störst växande alternativa bloggar som handlar främst om konst, musik, mig som person och stöd till ungdomar som haft det svårt. Jag har själv varit med om väldigt mycket i mina yngre år och därför är min blogg baserad på självförtroende och att våga säga ifrån!
Jag är även sångerska i ett band.
Jag skulle vara väldigt intresserad av att bli fotograferad av dig, i fotona önskar jag främst att det ska framspegla min ensamhet under de år jag blev utsatt för grov mobbning, då jag främst också kommer snart börja skriva om min skoltid och blotta den tiden då jag blev utsatt på grundskolan i min blogg.
Vänligen ta kontakt om detta intresserar :)

Mvh Heidi ''Heiduskaja'' Lie Mikkola

http://www.heiduskaja.blogg.se/

my

fint hotellrum :)

carro

Jag kanske också ska börja med bågskytte snart!!

Rebecca

Är det vandrarhemmet på Kasernhäjden eller vart ligger det :) Fina bilder som alltid ofc ;)

Svar: Nej det är Carlstadcity hotel :)
linafoto