Ballonger och tvillingar




Idag var det dags för ännu en barnfotografering vid Karlstad CCC. Eller rättare sagt tvillingfotografering. Gissa hur glad jag blev när de hade tagit med rosa ballonger som rekvisita. Så himla fint! Bilderna blev otroligt bra. Bättre än förväntat, så det är dessa bilder jag kommer att pyssla med nu fram till ikväll förhoppningsvis. Samtidigt ska jag försöka få ordning på all min packning med kläder. I helgen flyttar jag. Ja, ni läste rätt. Jag flyttar till Stockholm... Wiiiiee :D

Så till alla Karlstad-bor: passa på att boka mig som fotograf nu i veckan. Det finns lediga tider då ett annat jobb blev flyttat. Bara mejla! :)
22
Lina

Så fina bilder! :)

MY VESTLUND '

Åh vad roligt att du flyttar till Stockholm! Spännande :D

Johanna-tvillingmamma

Åh ska bli så spännande att se bilderna! Du är så duktig!

Tack för idag! Alma och Stina somnade på mindre än 5 sekunder i bilen och sover fortfarande :-) hihi!
Kram

Johanna E

Vad roligt, grattis! Kan du inte visa några av bilderna från dessa fotograferingarna? Förstår att du inte kan visa vad som helst eftersom du säljer dom men några i alla fall, du är så duktig! :)

Svar: Bilder från denna fotograferingen kommer att komma upp senare idag :)
linafoto

Tilde Alm

Åh, ska bli superkul att se fler bilder! :D

Louisefoto

Åååh va roligt . Grattis :) Hoppas du kommer trivas i Stockholm :)

theater.blogg.se

Fin blogg:) kolla gärna in min:)

Amanda - vardag,foto,inspiration,inredning,tips,videoblogg,outfits

grattis till flytten! :D hoppas du kommer trivas :)

Juliana

Vad spännande att du flyttar!:)

Filippa ♥

Gud vilken söting!

MICHAELA D

Nej, men vad roligt med flytt!! Var i Stockholm? :)

Svar: Mellan Södermalm och Nacka :)
linafoto

Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt att flytta!

❥Sarah

Ååh va kul att du ska flytta till stockholm! Går det att praoa hos dig? Alltså nästa vår, tror jag att det är. Tacksam för svar :D

Svar: Ingen aning om hur det ser ut för mig nästa år och vart jag kommer bo då, så lite svårt att svara på det just nu :)
linafoto

SusanneVedvik

Jeg håper vi får se bildene dine, du er kjempeflink! Så koselig at de hadde tatt med seg egne rekvisitter og rosa ballonger er jo såå fint!

julia

Vad ska du hitta på i stockholm? :D Utöka till företag? Lycka till, det kommer nog bli jättekul för dig! :D

Svar: Fler fotojobb :) Har redan företag. Det kommer bli jättekul :D
linafoto

Jungarå Fotografi

Men gud va kul att flytta till Stockholm! Lycka till! Det kommer gå bra för dig!

Julia

jag skulle såklart skriva Utöka ditt företag* Hehe.. Grymt ju ;)

Emma

ÅÅh vad kul att du flyttar till Stockholm! Om jag ser dig på stan ska jag säga hej då :)

Rebecca

WHAT??? Nu är jag så avundsjuk att jag ramlar av stolen. Men vad händer med L??

Svar: Vi får se hur länge jag bor kvar. Kanske bara till sommaren eller efter sommaren. Vill testa på något nytt och jag hade en jättebra chans nu så jag tog den :) Vi får se vad som händer och hur det går med fotograferandet där. L kommer längre fram förhoppningsvis :)
linafoto

Becca

Svar: Lycka till och helt rätt att ta en bra chans när man får den! kram

my

Tror det blev väldigt fina bilder! :)

Malin Jonsson

Oj vad spännande! Flyttar du själv, eller är det med familjen?

Svar: Jag flyttar in och delar med två kompisar :)
linafoto