Dagens bröllop - Anna & Anders

 
Här får ni se en liten tjuvkik på brudparet jag fotade idag. Ah, inte tanten på cykeln ;) Nu blir det att sortera deras bilder för att kunna skicka iväg bilder de kan välja mellan så snabbt som möjligt.
15
Erika

Åh längtar efter att se bilder! :)

Johanna

Åh vad kul! Var själv BTS fotograf på ett bröllop i förrgår:)

Agnesita - foto och teckning

Haha lite kul bild. Det står ett brudpar där och så är fokusen på en tant på cykel bakom, haha. Var det meningen?

Becca

Spännande! :)

Fanny - foto&vardag

Haha, bilden är ju jätte cool! ;)

have you met miss jones?

vakkert! :) likte fokuset her! :)

Amy

Får man se bilderna sen? :) kram, jättefin blogg!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Blir kul att få se bilder :)

Maria

vilken rolig bild, hihi :)

Hanna (honzey.blogspot.com)

Häftig bild!

Kram/Hanna

sanna

det ska bli kul att se bilderna du tog, det var ju ett otroligt vackert bröllop med underbara människor.
Jag känner en stor ära att jag fick sjunga på deras bröllop =)

sara

cool bild.

Emelie

Är du aldrig nervös inför en fotografering?

Cissi

Ser fram emot bilderna!

//

Vill du ha en ny header till din blogg? Jag kan göra det mesta! Kolla in http://cississaga.blogg.se/category/bloggdesign.html för att se headers jag gjort eller skicka iväg ett mail! =) MVH Cissi

Anna

Haha, vilken söt bild!