Fråga mig!

       
 


Till alla mina frågvisa läsare!


Jag har Blogresponse som ni kanske kommer ihåg. Det kom en tid då jag glömde bort att svara på era frågor, men nu har jag gjort en omstart.

Jag använder Blogresponse för att lätt och snabbt kunna svara på era frågor. Givetvis får ni ställa er fråga till [email protected] också, men det är enklare att använda Blogresponse för en liten fråga.

Ställ en fråga om ni undrar över något :)




Gilla gärna Blogresponse på facebook
6
clara

Fin blogg! :)

Fotograf Annie

Blogresponse är bra grejor det :P

mmissu

kan du sätta instruktioner om hur du gjorde det banner?

malin

Jätte fin blogg!

Sovit gott?:DD

MariaP

hur får man bloggresponse?!?

Johanna - {foto}&webbdesign

Kan du inte visa hur man gör ett sånt här inlägg? Med bakrund och så ? :) Skulle bli väldigt tacksam!