Erbjudande: Fotografernas bästa bilder

 
Vi som håller i Fototräffen har något roligt att dela med oss till er i samarbete med Pagina Förlag. Speciellt ordnat till er som inte kan komma på fototräffen. För 211 kr kan den här boken bli din (Ordinarie pris 413 kr).
OCH du får nya Pixu.com i 6 månader gratis på köpet. Hur bra?!
 
Vad är Pixu.com?
"Pixu.com är en personlig fotohemsida, högupplöst, obegränsat antal bilder, lättanvänt och troligtvis den snyggaste bildvisningen som finns på internet just nu. Du får mer info och skapar din egen fotohemsida här http://pixu.com/erbjudande "
 
» Läs mer!
11
Jessika

Åh, jag har den där boken! Den är galet inspirerande och vissa bilder är helt otroliga! Jag skulle varmt rekommendera boken för andra fotointresserade.

Matilda H

Roligt

Saga

Jag har den boken, den är helt grym!!

Mangaloppan-Foto

Oj, vad kul! Har funderat på att köpa den boken många gånger. Jag gick in på pixu.com, där fanns ju helt otroliga bilder! Gud vad inspirerad jag blev :)

Victoria - fotostudent

Men så underbart! Beställer boken direkt :)

Koffe

Den boken har jag och kan VARMT rekommendera den!

Anonym

Åh, jag har den boken och den är sååå inspirerande!

Nathalie - FOTOBLOGG

önska jag kunde komma till fototräffen :(

Nathalie - FOTOBLOGG

Men vad händer efter de 6 gratis månaderna då? Hur mkt kostar det efter det??

Tobias

Efter provperioden väljer man själv om man vill fortsätta. Det kostar 49 dollar / år för standard och 99 dollar/år för PRO. (Dvs ca 26-55kr / månad)

Matilda - foto

Din design är vekligen jättefin, mycket beröm! :)