Flöjten & jag



När jag satt och kollade bilder från augusti hittade jag bilder från när jag fotade Felicia. Bilder kan ni se här. Under samma tillfälle fotade Felicia även mig. Ljuset var så jäkla fint där, så jag ville ha lite bilder på mig själv med min flöjt. För er som undrar så spelade jag tvärfjöjt ett tag, men gör det inte längre! Roligt är det iallafall. Speciellt när man spelar utomhus, för då ekar det så fint :)
21
becca

fint !

Amanda

Bästa instrumentet! Spelat i 6,5 år nu :) Grymt roligt!

Agnes

åh spelar du flöjt? det gör jag med! :)

Louisefoto

Underbara bilder

Mathilda

Enromt vackert ljus i bilden, jätteläckert!

saga

Åhh! Jag vill ha den där tröjan vet du vart du har köpt den? ♥

ANNAASTRID.webblogg.se

jag spelade också tvärflöjt förut! :)

Mollie

Älskar att spela tvärflöjt, det låter så vackert! :D

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Tvärflöjt är awesome :) Spelar med det :D

Kramizar Evve!

fanny

jag har också spelat tvärflöjt! :)

LOUISEFOTO

Du är dagens blogg idag :D

M ä r t h a . V

Vackra bilder, och jag håller med om att ljuset också är väldigt fint! :D

Fanni - Hästar, foto & musik

vilka härliga sommar bilder :)

Beatrice Jakobsson (foto)

kan du inte försöka förklara hur du fixar lite av din julkalender. för jag vill bara veta hur man kan öppna en lucka i taget! :)

Ninni

Vad fina bilder du hade :)

Evelina

duktig du är!

Jennifer

åh vilka fina bilder!! :)

Alice Nilsson

Du tar OTROLIGT FINA BILDER!!!!!!!!!

Frida - Lilla Larssons

Älskar ljuset, så vackert!

David

Fint!!!

evelina

helt fantastiska bilder, du har verkligen talang!