Vinnaren av nyckelbandet!



Den lyckliga vinnaren av det fantastiska nyckelbandet blev .... *trumvirvel* .... *ännu mer trumvirvel*... Catrine :D
Ett stort grattis till dig :D Kolla din mail. Tack till er andra som var med, det var superkul att det var många som ville vara med. Kanske kan ta och lotta ut mitt andra nyckelband till sommaren eller nått. Vi får se! :D

Många undrar vart jag har fått tag på dessa! Och jag fick dem på fotomässan i Stockholm 2008. Har hört att det var den enda gången de delade ut, och de säljs inte heller! :)
16
Catrine (FOTO)

Åh, tack tack Lina! Superduperglad är jag nu!! :D Ska kolla min mejl :D

Rebecca

Vart är det köpt då? :D

alexandra

var har du fått dem ifrån från första början? :)

Daniel

Hej!



Just nu har jag en veckans blogg tävling.

Var med och tävla du också! :)

AMANDAFOTO♥

hon är så värd den :)

Emilia

ÅÅh, hade så gärna velat ha den :( Hehe :)

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Stort grattis till vinnaren...



Trevlig redan och första april...

Kramar från Camilla, Kungsbacka

Isabelle

Grattis till henne :)

AnnaTheUnicorn ♥ - kommenterer tilbake :3

Kult c: gratulerer!

T O M I K O

Åh vad typiskt :<

Får hoppas på att man kan hitta de nånstans i framtiden iaf ;3

EMILIA

kan du göra en bloggdesign till mej? (A)

Photosbydavid - En fotoblogg

Grattis , synd jag vann inte :/



Kika gärna din mail , för har mailat dig!

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

nej men du skrev ett inlägg hur man hade en bild som bakgrund i inlägg, i ca januari eller nått. Hittade den inte bara D:

SARAS FOTON & TECKNiNGAR

har du inte? Men jo.. jag minns att jag gjorde ett sånt inlägg bara för att du visade hur haha XD men nu hade jag glömt hur man gjorde så :s

Dorotea

jättefin blogg :D

Agnes

Det borde börja säljas ^^ tror många skulle köpa