Bröllopsredigering



Den här dagen har jag varit ner på stan och haft två möten. Sedan for jag direkt hem och fortsatte redigering av bröllopsbilder. Här ovan ser ni några bröllopsbilder från i lördags. Wictoria och Robins bröllop :) Deras bilder är i stort sett klara nu. Imorgon blir det redigering av bilder från Mia och Anders bröllop. Sedan hoppas jag på fint väder i helgen, då syrrans kompis ska gifta sig och jag ska fota :) Nu ska jag fortsätta redigera bilder. Ha det så himla bra ♥
17
Louisefoto

Så ljuvliga vackra bilder

emelie källman

Fina bilder!

IDA - LARSSONSFOTO

Underbara bilder, gillar hur du fångat de små ögonblicken :)

Fotoemilia

Jättefina bilder. Hoppas på att få se fler bröllopsbilder här snart :)

saga

varsegod :) blogg vänner? haha kanske var en konstig fråga men.. :D aja, fina bilder iaf.

Anonym

Lina, skulle du inte snälla kunna skriva lite om ditt Canon EF 85mm 1.8 :D har funderat på att köpa och skulle vilja höra vad du tkr om det :)

Nina C.

fine bilder!

Elin

Såg från detta bröllop i tidningen. De var supervackra så jag ser fram emot att se fler- om vi får ;)

Anonym

åhh så vacker kan man inte få se fler bilder på bruden

Clara

fina bilder:)

moa

jag har mejlat dig om det dära så att jag kunde få koderna , har du fått det? :)

becca

fint!

Linnéa

Ny blogg! :) Kommer vara mer bilder och sånt. http://lockidocka.blogg.se

F O T O G R A B B E N

kul att redigera bröllopsbilder :)

Olivia - mina fotografier, min passion

Vill bara säga att din blogg är så sjukt bra, dina inlägg och dina bilder blir jag så himla imponerad av!



Kram Olivia ;).

madeleine

Ser nästan ut som ett " rock bröllop " enligt mig (:

Henrik

Vackra bilder ;)



Glöm inte fototävlingen på min blogg. Bidra med din bästa bild och vinna gratis framkallning, bilderna skickas hem till dig gratis. http://henriksfotografier.blogg.se