Läget just nu



Hej på er!
Det här är den första gången jag bloggar från min bärbara dator. Vi är ute med båten vid en ö som heter Onsön. Världens bästa ställe att vara vid om man har båt. Nu ska jag ta och steka mig själv med hjälp av solens värme, sedan blir det nog ett dopp i det 22 gradiga vattnet. Hoppas ni har fint väder också. Det var allt från mig den här gången, vi hörs senare :')

28
Matilda Danielsson

Härligt det låter!! Ha det så trevligt i solen :)

Ellinor - ellinorljung.webblogg.se

Fina bilder :)

Emma ;o

Härliga bilder!

elin

Gud vad jag älskar första bilden!

Felicia [G A R G A L W E N]

Låter mysigt!

Här är det väldigt varmt, men också väldigt kallt i vattnet :c

Jonna - foto,stil & vardag }

Väldigt vackra färger i bilderna! :)

Anonym

fina bilder!

B Y S I S T E R S

allt bra?<3

Anonym

Åh vad härligt! Vart riktigt avundsjuk nu :)

willyregerar

Som vanligt jättesnygga bilder ;) :D

Anonym

hej,fin blogg.undrar om du vill vara med i min fototävling.skulle vara jätte roligt om du var det :D

Anonym

hej,fin blogg.undrar om du vill vara med i min fototävling.skulle vara jätte roligt om du var det :D

Therese

Låter härligt, njut av sommaren! :)

PHOTOSHOES

härliga bilder! :D

felicia

första bilden var undebar Lina!

Artema - kreativt.

Härliga bilder, du är så duktig!

Anna

Händer t veckan :) , haft en bra kväll `?

Maja - FOTO

Var gärna med i Dagens blogg sötnos! :D

becca

Härligt Härligt !

Lovisa

Åh, vilka jättehärliga sommarbilder! :D

AnnaJ

Fina bilder och fin blogg :)

Amanda♥

Du tar såå fina bilder! :)

LINDA - [fotoblogg]

Sv: Åh vad härligt det ser ut!

nathalie persson

Verkligen wooow vilka underbart snygga bilder du tar!

alexandra | fotoblogg

härligt!

Anonym

Hejsan, fina bilder, vad är det för båt ni har? =)

Marti

Kjempefine bilder :)

Dani

Underbara sommarhimmel. Fint.