Festis fyller 50 år



I år firar Festis 50 år. För att fira 50 årsjubileet lanserar Festis en ny design och även två nya smaker. Jag har gjort en tidslinje med de olika Festis designerna genom åren. Kul att se utvecklingen och vi hoppas  självklart på en fortsatt utveckling av Festis dryckerna. Eller hur? :)

Kommande tävling
Och i samarbete med Festis kommer jag att ha en tävling där man kan vinna ett exklusivt kit med alla 8 festis smaker. Låter detta intressant så ska ni kika in här om någon dag. Jag vet ju att du är sugen på de två nya smakerna! ;)
21
Chitra

Jag tycker att 2006 design var finast

Elin Branhammar

Hmm.. Jag är född 84 och drack ur triangelförpacningarna.. Hur länge fanns de kvar egentligen? Kul grej med trappan! :)

Tomiko

Dom där från 1961 var ju festliga

Sverker

1961. Kanske inte min, men min husses. Jag är nämligen en västgötaspets. Titta på min blogg, så får du se bilder på världens stiligase västgötaspets!

ANTON - målet att bli fotograf

snyggt du gjort! spännande! :)

Anonym

Jeg kommer fra Norge og husker bare Festis fra 1994, jeg tror ikke den finnes her lengre (??) :(

Men jeg syns designet fra syttitallet er finest,jeg:)

becca

ÄLSKAR FESTIS ! :D

felicia

Va fint!

Föredrar 2006 - modellen :D

Photos by Ida

haha festisarna från -61 var ju grymma! :D

Malin

Fin blogg!

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Spännande! ;D

Karro ♥

Hej!

Jag gillar festisen från 2006 bäst :) Den är sååå god, vilken är din favorit?:)

Hanna

Åh, lina. Jag tycker du ska ha en fototräff i Karlstad snart ;) Haha, jag kommer iaf! :)

sanna

FETT NICE BLOGG!



alla kollar in min o följer på bloglovin!

skriver om, som alla skitungar säger, allt och inget! :o

random kan jag va men harre alltid bäst!

- pia svensson -

Åh, 98-versionen, äkta nostalgi!

Emilia

Oh yeah. Festis for life <3

Maja J (photobytekla)

Jag fastnade för 94-an på något sätt:D

Agnes

Festis är gott ^^

Nora [fotoblogg]

Kan du göra ett inlägg om hur man gör slideshow i headern?

Maja

Den från 1998 ser ju superhärlig ut, helt fylld! :D Jättefin header!

Anna - Foto

1970 var ju urhärlig!