Kvälls pyssel



Håller på att sätta på A4-utskrifter på vit kartong som jag ska ha på en utställning. Uställningen har jag tillsammans med två andra, och den äger rum nu till helgen på Folkets Hus i Slottsbron (utanför Grums).


Nu tog färgen i skrivaren slut... men jag får åka och köpa nytt imorgon :)
27
Linda

vad roligt med utställning!

sonias

Vilken fin bild den första var!

Maria - JULKLAPPSKALENDER på bloggen

Så söt bild! :)



Missa inte att min julklappskalender startar imorgon! :D

Anonym

hejjsan, shit vad du är lik Amy Diamond :)

Olivia

Åh va roligt med utställning! :D hade jag bott nära hade jag lätt kommit och checkat!

~ Josefine ~

Vad har du för skrivare? :) Måste köpa en och jag undrar om den du har är bra! xD

Malin

nej, va i karlstad istället!! :D

eller ni kanske ska va där också framöver? :)

maja

det er sant - som en annen her har skrevet: du ligner skikkelig på amy diamond :D



men fint bilde :)

NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Hej, har en julkalender på min blogg! som startar imon (1dec) skulle du kunna läsa mitt inlägg om det, för jag skulle vilja att just DU, sa vad jag skulle ha på bloggen den 15 december! :)

rösta gärna också vad som ska hittas på den 24!



direkt länk hittar du här:



http://nattafoto.webblogg.se/2010/november/1dec-till-24dec-overraskningar.html#comment

Gilraen

SVAR: Jag tror de?. Jag har inte datumet i datorn utan externa hårddisken. Så jag chansa lite på månad. :P



Ja, det vore görakul! Är lite sugen på att fota i studio igen nu när man kollat lite i arkivet. Vi får dra ihop något snart tycker jag! :) Så jävla kallt ute med.

.

ska inte du julpynta din blogg ? :)

Ida Larsson

Hej!



Jag undrar om du har en speciell fotoskrivare till dina utskrifter, eller har du en "vanlig" skrivare med fotopapper? :)

Är på jakt efter en bra skrivare nämligen :)

Ps, svara gärna i mail, då jag inte har någon blogg :) Hoppas de är ok.

Sanna

Riktigt fina bilder! Läs gärna min historia.

Kram

Malin & Sanna

Hej!

Vi (Malin och Sanna) säljer sköna bloggdesginer till ett bra pris! Kolla gärna in för att se om det är något du är intresserad av eller tipsa en kompis om oss!

E M M I E

Kul med utställning! Kolla in min julkalender på bloggen, varje dag kommer det en ny lucka klockan 19.00! :D

LiiinaFaahlgren *

Hejsan , vad roligt att du ska komma dit! Jag bor i grums så då kommer jag absolut och kollar, men när till helgen är det? :)

Du tar så himmla bra bilder! :D

ANTON - målet att bli fotograf

jag tror att din meny har råkat åka upp lite för den är inte i höjd med headerns blå streck ;)

Issa

Lycka till på utställningen! :D

MICHAELA D

Sv: Haha, ville ju inte ha samma färg som jag hade innan! ^^ Plus att den begia var sååååå ful till den orangea headerbilden, hehe!

Marie | Fotoblogg

Sv: hihi okeej, va coolt! :D Allt bra? Älskaar ditt rum!

MICHAELA D

Svar: Haha xD njeeee, beiga blev för... blä, har ju rött i länkar osv + loggan så då blev det inte fint ^

Och jag ska ha Emelies bilder i designen när jag får dom;) då ska loggan också vara med.

ANTON - målet att bli fotograf

Ne det kan vara så skumt ibland att det bara ändras utan att man gör något! Men du kanske har grejjat i din underblogg för jag tror det var något fel på det sättet för mig konstigt vis! Men ingen orsak :)

Johanna - S H O N A L I

Kul med utställning!

sv. Nepp, funkar inte nu heller :/ Det skumma är att jag kan inte se att någon har subscribat den när jag går in på de som har subscribat den.. om du fattar ;)

Vad heter listan?

sevendaysaweek

får du ofta höra att du är lik amy diamond? sjukt lika iaf!

Johanna - S H O N A L I

sv. Okej. Jag hittar inte den på din Spotify-profil heller, så på min Spotify verkar det som att listan inte existerar. Skumt...

Clara

så kul att du ska ha utställning:)

Hanna

Är det några speciella tider och så ? ;)