Video till folket!


Efter 2 timmars försök att ladda upp den här videon på youtube så lyckades jag äntligen :D Haha, älskar startbilden!

Sista dagen imorgon innan lovet! Hur gött? :D Den här veckan har varit fullspäckad så det ska vara skönt att få sova ut och komma igång mer med bloggen. Det ska även fotograferas mycket :) Kvällen kommer att spenderas med svenskan framför mig. Prov imorgon!

16
Bellaa

Haha söt video! =)

Måste fråga en grej, gör det ont att ha tandställning? Ska nämligen få det :/



Kram! ^^

G I L R A E N - [Fotograf Emma Bertilsson]

Haha. Klockren! <3

Bellaa

Sv: Tack för svaret! =) Nu ska jag inte beskymra mig med det ;)

MICHAELA D

Haha! Störtskön ju :D



Kan du inte visa din snygga hästfotograferings-lapp större? Såg skitsnygg ut =)

Matilda

haha söt video :D älskar väggen bakom dig med alla korten, skitsnyggt !!

rebecca

fin blogg må jag säga!

tycker din header var sjuuukt fin♥♥

Jossi

hoppas provet går bra sötis :]

therese

Hei!!

Har vært innom bloggen din et par ganger og vil bare si at du tar helt SYKT fine bilder!! Blir kjempeinspirert av deg!! :)

jennie [ Fotoblogg ]

hahah snacka om klockren! :)

M o s i i e -

SV: Varsegod! :)

(förlåt för sent svar)

desiree jansson - fotograf

Jämt bara liite charmig! :D

Hanna

Haha vilken braig! ;D Du är grym, så du vet!

DAGA

Haha, du är skön du! ;]

emmablid

du är så soet! haha

Anonym

Hejsan kollade in videon, har du tandställning? :)

inez nyberg [fotoblogg]

kan du inte fota din vägg bakom dig med alla fotona för det såg skit coolt ut ^^