MLM PhotoTask - Sommar

MLM - PhotoTask är ett projekt som jag, Matilda Holmqvist och Michaela Dahlström har startat.

Projektet går ut på att en av oss får ett tema att fotografera. Under en vecka får man fota antingen en bild eller en serie bilder som går under temat. På Lördagar innan klockan 20.00 ska bilden/serien vara publicerad. Den här veckan fick jag ett tema. Nämligen Sommar av Michaela. Nästa vecka ger jag ett tema till Matilda.

Sommar


Canon EOS 7D + Tamron 28-75mm f/2.8
35
Malin

Verkligen härliga bilder!:)

Isabell

Härliga sommarbilder :>

Anonym

Jättefina bilder!

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Fanny

Härliga moln på himlen!

KAJSA WÄNMAN

himlen var jätte fin på kortet!

Amanda. W

hej :)



Undrar bara vilket program i datorn du använder för att redigera dina filmer? Typ windows movie maker elr nåt sånt? Tacksam för svar...;)



P.s. Suuper bra blogg! :D

E M M A

fina bilder :)

Amanda

Jag ska köpa en reflexskärm och jag undrar ifall jag ska ta en 110cm eller 80cm?

sysslingarnas

du fångade verkligen sommar med dom bilderna! :)

Evelina

Fin blogg. :)



Allt bra?

Lina

Du tar grymt fina bilder ska du veta! Har du fått några jobb än och går du/ ska du gå någon linje med inriktning på media?

kram

Patrik

vilka fantastiska foton du tar! :D

J&P

Ohmygod va du är duktiig på att fota ! ;o Är själv fotointresserad och tycker du är gryyym ! :) / paula

ANNIKA!

gu va härliga bilder

Frida

Vackra bilder!

Elsa Svensson

Hej världens coolaste människa !

Följer din blogg varje dag, du ger mig inspiration och jag blir glad varje gång jag läser dina inlägg. Hade tänkt att sluta blogga för några dagar sen , men sen så tack vare dig. Från ingenstans gav du mig inspirationen till att göra det !

Tack för en världsbäst blogg !

Sköt om dig !

Puss Elsa

Elsa Svensson

Kul att du svarade ! :D

Vilket Photoshop använder du?

ANNIKA!

gillar dina filmer också!

Erika

Hej!

Jag undrar vad din kamera heter, och om du rekommenderar den? Vad är bra med den, och vilka svagheter har den?

<3

Elsa Svensson

Okej ! :)

Ha en bra dag Lina ! :)

Petra

VAckra bilder.



Läs gärna mitt nyaste inlägg om min bakgrund.



Min kod:



Sommar



Lössen: 123456

isabella

Skulle betyda hur mkt som helst om du röstade på mig här, snälla ta en minut av ditt liv & rösta på mig!



Rösta här; http://liborius.blogg.se/2010/june/finalisterna-till-veckansblogg-1.html#comment



kram! ♥

Anonym

Hej Lina!

Skulle du inte kunna göra en liten "review" om vad du tycker om din nya kamera? Är jätte sugen på att köpa en, men är ännu lite osäker. Om du gör en "review" kan du då ta med för och nackdelar samt helhets intrycket av kamera osv.



Ps.

Tack för en mycket bra blogg! :D

O L I V I A

Vilken fin blogg och herregud vilka underbara bilder, och videos! :D

PICTURES BY ELIAS

Superfina grymma bilder! :D

sara

Åhå, det är ju som det här fotoprojektet som Elin Ivemo och tre andra hade startad för typ ett år sen.

Felicia Issjö [ f o t o b l o g g ]

Du fick verkligen till det med sommar temat! fast försej så får du ju alltid till det ;) du tar grymt fina och underbara bilder!

Hanna

Hej :)

Förlåt om du inte gillar sånna här frågor men jag känner att jag måste få veta. Jag skulle bli hur glad som helst för svar. Kan inte du gå in på min blogg och skriva vad du tycker om den.

Vad tycker du är bäst i bloggen?

Vad tycker du är sämst i bloggen?

Har du något förslag på hur jag kan förbättra bloggen och vad jag kan skriva om?

Älskar din blogg <3

kram

S A N N E

jättefina och härliga bilder ! :)

Anna

Du tar väldigt fina bilder!

d

ååå vilka bra bilder!

Felicia

fina bilder :)

Isabelle

Fin blogg du har, Lina :) Gillar bilderna, skulle dock viljat ha dom från modellens nivå ist :D

Lina

OMG! På den första bilden så liknar hon kristen stewart!!!!

Anonym

du tar jättefina och snygga bilder :D