Glädje!


Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.8 II
@ 50mm - f/1.8 - 1/640 - ISO 100
21
E

Vacjert!

Elsa Svensson

Så himla fin bild!

Frida

galet fint!

silje

Kjempe pent! :-)

Elsa Svensson

Jag fullkomligt älskar din blogg. Och jag undrar om vi skulle kunna byta länkar? Fast du har en väldigt stor länk i menyn tillsammans med Elin Kero. Skulle du kunna länka mig i slutet av inlägget. Bara meeeeeega litet..? :$

DENISE

jättebra bild!

fanny

vad fint :) det ser verkligen härligt ut :)

Amanda

Gud vad jag älskar dina bilder, dem är så himla fina!

E M M A

Vilken härligt fin bild ! :)

alexandra

har just fåt en systemkamera men kitobjektivet är inte så bra att ta närbilder med så jag hade tänckt köpa ett macroobjektiv vilket skulle du rekomendera till en canon?

M I C A E L A S

Jättefin bild Lina, du lyckas alltid så bra! :)

Fotograf Jenny Eriksson

Härlig bild! Du har verkligen fångat känslan :)

Johanna'

Hejsan!

Allt bra?

Nu kör vi på månadens blogg igen! Vi skulle tycka det var roligt ifall du vill vara med.

För att anmäla dig, klicka här; http://johannesoilir.blogg.se/2010/june/manadens-blogg.html

Ha de bra! Kram Johanna & Lana

ksenia

hej, sjukt snygg blogg du har!

kika gärna in på min också om du vill.

http://kseniajernbom.blogg.se



varma kramar, ksenia.

kaela

wow, vilken fin bild, älskar att den är så mjuk i färgerna och allt :D

Linn

Jag har kollat runt lite på din blogg, och jag måste säga att du är väldigt duktig! :)

Hannah

Fantastiskt fin! :D

Anonym

Tenke jeg skulle begynne å kommentere litt her, hehe. Jeg har lest bloggen din siden i høst. Du tar sinnsykt bra bilder og er favorittbloggen min : ) Stå på!

Theréz

Otroligt fin bild :)

Lisen

Älskar din nya design ;) <3

Madde

Jätte fin bild:)