Ändra bakrunden

Det är lite tyst ibland men jag orkade inte lägga in någon musik eller något. Kvalitén blev inte den bästa tyvärr men jag hoppas ni förstår ändå. Ni kan ju kanske titta på klippet på hela skärmen.

Använder Photoshop CS4 :)



Hoppas ni uppskattar detta! =)

Kom ihåg! Det finns flera sätt att göra detta på. Jag visar hur JAG gör. Alla sätt fungerar bra!
28
Grynet mamma till lille Vidar

Okej, finns det någon bra sida eller så där andra kan bedömma? Jag är ju än så länge lite hobyfotograf här hemma eftersom jag är mammaledig, kan inte ge mig ut så fritt och fota. Men snart ska jag börja plugga och ta upp medieutbildningen igen. :)

Grynet mamma till lille Vidar

Okej, bra tack för tipset :)

Rebecka-Fotoblogg

jätte bra tips:) Har haft lite funderingar på vad de där ludd är men nu fick jag ju reda på de:)Kul med tips, fortsätt med de:)

Elina aka pinkflesh

Heej! Råkade hitta din blogg idag, och måste bara säga - vad du har utvecklats :) Jättefina bilder!

Tony Ryman (Fotograf Heavens.se)

Svar: tack, alltid kul att veta hur en del bilder är ljussatta, vi lekte lite med skuggor på våran session, kul att exprementera lite :-)

amanda

det uppskattas verkligen! :D

Malin

Hej :) Måste bara säga att du är verkligen duktig för att vara så ung .Jag blir helt mållös 16 ??!! Du kommer nog komma långt inom fotons värld ..Lycka till !! Mvh Malin

Julia

otroligt fina bilder!

Martina

Tack för att du ville dela med dig! :D

Undrar bara vart du köpte ditt CS4? :) Jag vill köpa det men hittar det inte på ngn hemsida där det går att köpa! :/

Karin

taackar så mycket för tipset :D nu äntligen vet jag hur man gör

Juse

tack för tipset :)

Hanna

Vet du hur mycket photoshop cs4 kostar unefär?:D

sofiaocherica-fotoblogg

Väldigt kul med sånna här videos! :)

Kajsa

inte alls bra förklarat!

Anonym

Var magnetiska lasson verkligen det bästa verktyget för just det där jobbet?

My Isoniemi | Fotoblogg

Jätte bra inlägg! Tummen upp på det! :)

Bippan

Jag gillar det här tippset, duttigt!

Lisa

Hej, jag har letat runt och letat efter hur man filmar när man gör något i photoshop! Hur gör du? Använder du något speciellt program? /Lisa

J O H A N N A S F O T O

Älskar din blogg Lina, helt underbar!

Dina photoshop tips älskar jag, du tar även underbara bilder! :) <3

MICHAELA D

vad heter programmet du spelar in i? mitt blir så jäkla otydligt, du har jätteskarpt ju :O

KAROLINA [ karolina's fotoblogg ]

måste verkligen testa det där, har aldrig förstått mig på det där med markeringar -så jag brukar använda "extract" (:



Vilket program använder du förresten när du spelar in vad du gör på skärmen ("videotutorials")?

Emma

super bra inlägg! ;D

gjorde du på samma sätt när du gjorde din header?

skulle du kunna göra en åt mig ? maila i så fall! skulle vara jättekul...

tack på förhand<3

Emelie

Hej Lina!

Undrar om jag skulle kunna få svar på en fråga: Hur filmar du självaste skärmen? Använder du något pogram för det, och hur får man tag i det?

E L I N O R O L S S O N ♥

jag tyckte tipset var bra, fast jag inte själv har photoshop cs4! och jag skulle veta, vart laddade du hem det? och kostar det något?

tack på förhand! :)

nejsi

Du borde ladda upp dina videos med videofy så kan du tjänar pengar:)

Malin

hur gör du sådana filmer? vad använder du för program?

ALMA - Foto och kreativitet ♥

Superbra tips! :)

Sofia

när jag klipper bort bakgrunden blir det alldeles vitt och inte rutigt som det blir på din?? :S

vad gör jag för fel??