Bröllopsporträtt




Här ovan ser ni bilder från det senaste bröllopet jag fotade i september. Lina & Michael förevigades på bild och jag trodde det var det sista bröllopet 2010. Men så var det inte. Nu ska jag iväg och fota bröllopsporträtt. Har aldrig fotat bröllopsporträtt när det är snö ute. Vi får se hur det blir :) Nu måste jag göra mig iordning!

24
Olivia

åhh din header är jättefin!:)

Merethe

Kjempefine bilder!

Fotograf MissJeni

Det kommer säkert gå skitbra :) Jag fotar också bröllopsporträtt idag :)

Tina Juwel

härliga bilder! <3

Emma

Kikar in och önskar dig ett riktigt gott nytt år! ♥

E A P H O T O [foto & vardag]

Hoppas det går bra! ;)

Fast.. det gör det ju alltid för Lina Flodins! :-)

Filippa

Älskar din blogg verkligen.

Superfina bilder och allt.



Kram.

Miriam x) <3

Fiina bilder Lina!!

Lycka till :)

PHOTOLENS » photo&style

Skulle du vilja hjälpa mig? Jag har ett problem - jag kan inte överföra bilder som är fotade i det manuella läget till datorn. De syns helt enkelt inte då jag ska överföra bilder. Vad ska jag göra? (Jag har en Canon EOS 1000D om det påverkar)

David Andreasson

Nu har jag en fototävling på min blogg med temat vinter du kan delta & läsa mer här:



http://photosbydavid.blogg.se/2010/december/foto-tavling.html



Lycka till!

David Andreasson

hej jag heter David & jag bor också i karlstad och jag undrar vart i karlstad du bor?

David Andreasson

Sv: najs!!!

Där är jag ofta hos min mormor!

Jag bor på strand , våxnäs.

David Andreasson

Du ska veta att du är en riktigt stor förebild för mig & många andra , så tack för ett bra bloggår!:)

Fotograf Benedikte Bull

Nydelige!

Jennifer [FOTO]

Fina bilder! :D

tova

Hej, jag har en fråga om photoshop!



Var hittar man bilderna som man har sparat, eller i vilken mapp? :)

Agnes

Gott nytt år! Vilken Photoshop har du?

Ida Fiskaa

Godt nyttår Lina! Gleder meg til å følge deg videre i 2011 :)

Julia

Vad kul :-D

sevendaysaweek

fiiint!

ANNIS (A N N N A I Z)

Hoppas du får en bra start på det nya året! :)

NATTAFOTO-drömmen om att bli fotograf

fina :D

Clara

superfina bilder:)

Linda

vad spännande!