Lång dag!


Canon EOS 400D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6

Vet ni vad?
Jag kom försent till första lektionen som var matte. Jag som aldrig brukar komma försent. Men igår kväll var jag lite trött när jag skulle sätta på alarmet på mobilen... Jag tänkte att jag skulle gå upp halv åtta, så jag ställde klockan på 08.30 (halv nio). Smart av mig! Alarmet ringer och jag sätter mig framför datorn och gör matteläxan. Chillar och tar det lugnt! Går sedan in till köket för att ta något att äta. Häller upp ett glas med juice och tittar på klockan. "Nio? Är klockan nio??" Blir genast super stressad då jag ser att jag har missat bussen. Tio minuter senare står jag vid busshållsplatsen påklädd i de första kläderna jag kunde få tag i min garderob. Sedan åker jag buss in till Torget. Och när jag väl är där ser jag att det är 13 minuter kvar tills nästa buss går. Så jag bestämde mig för att gå till skolan från Torget. De tar 10 minuter om man går i snabb takt. Så jag kom 15 minuter försent... efter dess har min dag varit seg. Slutade 16.30 också. Lång dag, och inte en så bra start på dagen! ;)

Nu funderar jag starkt på att kolla på film och sedan fortsätta med bildredigering :)
Hoppas er dag inte har varit som min :) he he

23
Anonym

stilig bilde!

litenfotofantast ♥

Fin bild :)

Maria

Det där låter som någonting som jag skulle kunna lyckas med. :P Fast om jag försover mig så kan jag inte ta mig till skolan såvida jag inte får skjuts, jag bor nämligen så avsides att det inte går några andra bussar än skolbussen. Ska bli skönt att ta körkort!

Anonym

haha

det va ju smart Lina :D

ottilia - foto

Usch, det är så hemskt när man inser att man försovit sig. Då är liksom hela dagen förstörd...

Jessica

Blä, det är verkligen jobbigt att försova sig! Man får verkligen panik! :o xD

Hoppas det går bättre för dig i morgon :)

Sandra

Haha, nä, min dag har varit lugn och slapp m man jämför med din;)

Hedvig

Svar: Tack för tipset!

Usch, det där låter jättelikt mig, men bra jobbat med att hinna ikapp tiden ;)

Nina♥

Hej Lina, har nu köpt min EOS 400d. Har du något fototips när man fotar närbilder på ex blommor?

Sonja

Oj vad jobbigt :O Nej min dag var bra! :)

Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Jag brukar aldrig heller försova mig, men gjorde det förra veckan första gången på jääättelänge. Jag vaknade 07.43 och skolan började 08.00. Jag kom i tid! Haha :P gick (eller sprang) till skolan också som tog 5 min. Jaja :)

Lena

Fin bild. Själv har man strosat runt på skansen i solskenet och bara njötigt!

FOTOGRAF Anton

å så tråkigt, lycka till med icke-försovning resten av året om man kan säga så haha! :D

FOTOGRAF Anton

måste bara fråga, kommer du ha någon fototräff någon gång? typ i Götet? :D

FOTOGRAF Anton

haha nej det är nog bäst! =) haha

FOTOGRAF Anton

jaha okej men å. typ 4 timmar härifrån :/ sov så gott iallafall! :)

FOTOSAAGA ♥

Haha, nej här blev det ingen försovning för den delen, och har nog aldrig försovt mig såhär på skoltid och så. Men jaja, sånt händer väll alla någon gång! :) Ha en bra dag :]

Johanna - foto

sv: Ja vad kul! Jag har verkligen bestämt mig för att klara det nu :D

JOSEFINE WESTMAN - foto och personligt

JOSEFINE - en kreativ fotoblogg

Haha vet du vad? Jag gjorde exakt samma tabbe! Fast jag kom som tur var inte försent då jag upptäckte på en gång att något var på tok... ;)

a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]

Det var tråkigt att du kom försent, hehe. Men alla gör vi misstag (:

sofiemarie

jättefin header och blogg :) haft en bra dag? (:

Ida [Foto] k o l l a b l o g g e n

jätte fin blogg ;)