Medieproduktion A - Foto


Mina örhöngen på bilden är borta. De var mina favoriter :/ ...

Idag började vi med Medieproduktin A foto kursen :D Äntligen börjar vi med foto! Vi gick igenom slutare, bländare och kamerans delar. Vi har läxa på det tills imorgon. Höhö x) Längtar tills vi får börja fota och tills vi får massa läxor. Vi kommer hålla på med detta nu i 6 veckor. Wie!

Den här veckan har jag mycket att göra... så vi får se om det kommer några nya bilder :)

Vi hörs (: CIAO!
9
sofiaocherica-fotoblogg

Synd med örhängerna :(

Amanda

Den vänsta bilden var fin, fint att solen lyste igenom!

Matilda

Grymma foton Lina!

Vad skoj att du ska få börja med Foto A! Ville också läsa den, men på min skola finns inte den kursen :/

L i n n e a s b l o g g ♥

Jag har gått foto A sen i augusti. Det är en rolig men ganska basic kurs! :)

Ida Windahl

SV: Ja någon som var på genomfart genom vansbro och sälen kanske drog med och dumpade den där ;D haha azuum!



Gungar bryggar haha! (seriöst, det börjar låta normalt för mig, det ltåer inte fel alls haha)

Johanna - foto

Men är det inte medieproduktion A ni har? För vi har ju foto A nu :)

Johanna - foto

Haha jaha, rörlig bild A, ljud A och sånt? Ni får bara pröva på alla de kurserna i Medieproduktion A ;)

LINA PALM | Fotograf

Åh, vad roligt det låter med Medieproduktion! :D Tror att jag ska välja Medieprogrammet till höst, det verkar så himla roligt!

[SOFIA WESTERGREN]

har precis hittat din blogg, och jag antar att du går ettan på nåt medie-program? :D foto är roligast (h)