Jag behöver din hjälp!

17
C A S S A N D R A

C A S S A N D R A

Oj, glömde skriva i förra kommentaren! Wops! :)

Skitfin blogg! Älskar hästen på designen :)

C A S S A N D R A

SV: Hihi :) Är det din häst? Rider du?

C A S S A N D R A

SV: Åh okej :)

LINA PALM - Fotoblogg

Röstade på dig såklart! :] <3

Elsa

Du tar skitsnygga bilder :) Kika gärna in i min blogg :)

Jossi

har röstat på dej :*

Frida [mode och foto]

jag har redan röstat:)

MICHAELA D

michaela till undsättning! haha ;) klart jag röstar!

Jeanette Dahlström

Hej Lina :) Snälla kan du göra en blogg åt mig ?

betalar så klart :D<333

LINA PALM - Fotoblogg

Sv: Tack så jättemycket, Lina! :DD Och hoppas du vinner den där Veckans blogg-tävlingen hos Haidi, du har den bästa bloggen av dem!! :D <3

LINA PALM - Fotoblogg

Grattis, du är min Veckans blogg! :DD <3 Du vinner en bildlänk i min meny i flera veckor (tills jag kommer hem från resan)! :D

Lovisa

SJUKT fin blogg! :)

Lovisa

Hittade dig hos Haidi btw :)

Jeanette Dahlström

Grattis Lina :) Såg att du blev veckans blogg hos Lina Palm <3

Lovisa

Svar: Så lite så :)

amandaN

sådär, nu har jag röstat på dig! :)