Jag blev inte nöjd

Jag tog bort menyn och satte den mellan headern och blogginläggen och gjorde bloggen mycket bredare för några timmar sedan. Men det blev inte bra. Nu har jag tagit tillbaka menyn där den satt förut och bytt header. Aja men nu är jag väl kanske ganske nöjd. Ska lägga in saker i menyn bara. NYA bilder o.s.v (:


Jag vill till Kolmården och fota igen :) Det här är en bild från i sommras när vi åkte bilsafari på Kolmården. Btw så var det en björn som bet i ena backspegeln och satte tassarna på rutan. Lite småläskigt och jag har bild på den (x

Nu ska jag gå och se på melodifestivalen. Den har redan börjat men men. . . Ciao!
4
ida

Jag har börjat om helt med min blogg nu ja:) .tänkte testa massa nya saker, ungefär som de du hade testat :P. litte nytt.

ida

Sen har jag en fråga. Hur gr du hela bloggen typ, bredare? :O. jag hittar inget tema för det, och jaghittar itne var tman ädnrar! allt är så smalt lixom.

Nathalie

höh okej ;)

Nathalie Björkman [ Foto och kladd ]

Åh, visa den bilden med björnen :D