Ja, jag är väl en sportfåne x)


Idag har vi varit ute på en liten utflykt.



Kom nyss in efter en jobbig inlines-tur. Måste verkligen träna upp min kondition! Har tänkt att vara med i Karlstads stadslopp nästa år. Åka inlines 1 mil runt Karlstad =) Vill slå mitt resultat från 2007. Fick tiden 28:58,35 :) Men då gick jag i friidrott så då var man tränad. Nu känner jag att jag måste träna lite och komma i form igen. Det är kul att åka för folk hejar på en och är jätteglada :D Man har en namn-lapp på magen så folk ser ju vad man heter, å så skriker de "Heja Lina" o.s.v. Lite småroligt!

Nu ska jag ut och åka igen... CIAO!
Någon som har åkt Karlstads stadslopp?
12
Lina Palm - FOTOBLOGG

Låter riktigt roligt att åka ett sånt lopp! :D Har gjort samma sak fast joggat, riktigt ballt när alla hejar!



SVAR: Oh va bra! :D Ja, den är superfin, har alltid gillat den headern riktigt mycket!

Benedikte Bull

Fine bilder! :)

Josefine

Fina bilder :D

MICHAELA D

åh vad kul! :-D jag vill kunna åka inlines! haha!

Svanemar

Oh så duktig du är. Inlines är roligt, åkte de endel förr i tiden. :)

Resultatet ifrån "4sanningar & 1 lögn" presenteras senare i veckan ;D

Ewa ^^

Älskar bilden på hästen, riktigt fin! Den på fågeln är inte så dum den häller! kul att du ska vara med i loppet, lycka till!! ;)

maria

så jäkla fina bilder du har i din header!!

Jennifer Nilsson - Studerande fotograf

Okej, tack för din röst :)

Jakob Andersson

Svar: Ja eller hur? Visst är hon duktig? Jisses! :)

E M M A

SVAR: tacktack ! ;D



Hoppas du har en bra dag !

Kamilla - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket! :)

H A I D I J A K O B S S O N

*SV:* Åh tack så jättemycket :) jag blev så orolig att jag klippt bort hela mitt hår ^^



(ursäkta för sent svar, fick din kommentar i augusti)