Pink Power



Det var en grym dag i Söndags med varmt väder och många kameraklick. Planen från början var att Emma skulle fotografera Felicia i en studio, men det blev ändrade planer och vi stack iväg ut till ett riktigt coolt ställe vid namn Snösätragränd istället. Jag hade bara med mig mitt 35mm objektiv för jag tänkte bara ta vardagsbilder under dagen. Inga planer på att fota Felicia. Men jag kunde inte låta bli att fota några bilder samtidigt som Emma nu när vi var på denna plats. När vi var klara bestämde jag och Felicia att stanna kvar och ta några bilder bara vi två. Det resulterade i dessa bilder.

Älskar denna location! ♡







Model: Felicia Olsson // Makeup: Mia Wahlström // Photographer & styling: Me, Lina Flodins
Canon EOS 5d Mark III + Tamron 35mm f/1.8
Felicia Olsson - Snösätragränd - Stockholm
6
Alma

snyggt!!

Amanda simonsson

Vilka härliga bilder!! :)

Svar: Taack :)
linafoto

matilda ♥

Så himla härliga bilder!!

Svar: Tack :))
linafoto

Johanna

Snygga!! Grym location! :)

Svar: Tack! Mh, väldigt grym :)
linafoto

Angelica

SÅ snyggt, läste om vad som hände på Emmas blogg, haha men ni hittade ju iaf en grym location :D

Svar: Haha jaa! Men det blev ju bra ändå :D
linafoto

Lili

Hur jäkla snygga bilder som helst! Älskar färgerna och ljuset. Och fasiken vad snyggt hår Felicia har!

Svar: Taack! :D Visst är hennes hår snyggt!!
linafoto