Lycka i kroppen!

Jag har haft en så härlig dag! Vet inte varför, men vaknade med en sådan lycka i kroppen imorse vilket jag typ aldrig känt bara sådär förut. Jag har ingen aning om varför. Det var bara en härlig känsla som höll i sig hela dagen. Det tackar jag för!



Jag började dagen med en testfotografering bland körsbärsblom med ett par som ska gifta sig i sommar. Det blev fint! Sedan åkte jag och päronen iväg på en tur med bilen. Vi tog oss till Dollarstore i Säffle, där det finns mycket skit och mycket fint till billiga priser. Jag fick med mig torrshampo och lakrits, haha! Men så nöjd. Lakritsen smakade bättre än vanligt och torrshampot funkade super. Sedan åkte vi på småvägar hemåt och kikade på hur alla bor ute på landet, så himla fint är det! Vill också bo på landet! Solen sken och ja, det har varit en grymt härlig dag!!

Nu har jag precis kommit hem från ett asbra Core-pass på Friskis som var det bästa passet jag varit på där. Vad är det med denna dag? Så himla bra! Nu ska jag stoppa i mig lite ris och sparris som får bli min kvällsmat, blandat med lite lakrits också ;)


Imorgon blir det putsning av båten hela dagen. Wiie, inte långt kvar nu tills vi ska sjösätta den :D

Hoppas allt är gott och härligt med er ♡ Kram!

6
rememberthiis.blogg.se

Härligt :D

Henry

Yeah, absolutely, sommer is looking round the corner ! ;-)

Agnes

Jag hade också en asbra dag! Det känns så himla bra!

Svar: Härligt :D
linafoto

ensekundtusentankar.blogg.se

Flera sådana dagar önskas här med!

Romswell Parian

Que mujer tan hermosa, daría todo la vida por solo conocerla.

Lili

Låter som en helt underbar dag, vad härligt att vakna så! Jättefin bild också.