Before & After - Att lyfta en porträttbild

Som ni vet kan man göra mycket med redigering. Du kan förtydliga en känsla eller ändra känsla i en bild totalt. Jag tycker det är så kul med Photoshop och vad man kan hitta på :) Här nedan kan du se två före & efter bilder. En RAW-bild direkt från kameran och sedan den färdigredigerade bilden. En otroligt snabb redigering som tar max 3 minuter.



De här bilderna är förresten från en fotografering jag hade med en familj på Hammarsudde (hett tips till er som bor på Hammarö eller i Karlstad) för några dagar sedan. Jag har helt missat denna plats! Så nära, men har aldrig besökt. Det blir det ändring på i denna grönska kan jag lova! ;)





Vill ni se en video om hur jag redigerar såhär?

En långsam steg för steg där jag pratar alltså. Ingen snabbspolad video!
Before & after - Familjefotografering - Före & Efter - Hammarsudde - Hammarö
11
Emelie

Jag vill gärna se en video på redigeringen :)

Louise

Ja tack! Så kul med såna videor! :)

C

JAAA!!

RIKKE

Du er så dyktig! Jeg vil gjerne ha litt insider-tips! xx

Iselin Renée

Ja vil gjerne se video av redigeringen :)

LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Så snyggt! Älskar att leka med bilder och ändra känslor i bilderna. Kan bli så fantastiskt! Tycker du har gjort ett jättebra jobb här!

Amanda

Jaa jag vill också se hur du redigerar bilderna!!

Malin Bergsell

Ja visa :D så kul att se olika redigeringar du gör :)

Elin

Vill gärna se video! :)

Henry

JAVISST ! :-)

Julia

JA!!!!!!