One year ago



Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 85mm f/1.8
Photo by Mohammedi

För ett år sedan...

... gick jag runt i London tillsammans med Mohammedi och letade fina platser att fotografera vid. En så himla härlig dag med fina minnen! Är så sugen på att ta en tur till London en weekend i år. Eller typ i december och kika på allt julfint. Ah vad mysigt :') Någon som varit i London under julen?
England - Lina Flodins - Linafoto - London
6
Johanna

inte över julen, men när jag bodde där var jag kvar till 22a december. Supermysigt med allt julpynt, skridskobanor, winter wonderland i hyde park och så :)

Svar: Åh vad mysigt! Åka skridskor i Hyde Park har jag länge velat :')
linafoto

Johanna

sv: Yes jag bor på campus, men flyttar i augusti, fast inte särskilt långt, hamnar på jakthornsgatan då :)
Jag ses gärna och går en promenad, vore superkul!

Malin Bengtsson

var där förra året mellan 11-18 december. Så mycket fint julpynt överallt!

MOHAMMEDI

OMG TBT!!!! FAN VI FÅR GÖRA OM DETTA ASSÅ

Anonym

Åh juste du var ju au pair där! Men helt plötsligt var du i Karlstad igen och berättade aldrig varför du flyttade hem igen?? Undrar fortfarande det ibland då du verkade ha det bra där.

Svar: Har förklarat det förut. Kortfattat så var familjen inte alls bra, men jag försökte vara kvar så länge som möjligt och försökte vara glad och positiv ändå (ifall det skulle bli bättre) och njuta av min tid när jag ändå var där. Min lediga tid var GULD och jag längtar tillbaka till naturen där. Umgicks mycket med grannfamiljen och det var även dem som skjutsade mig till flygplatsen och kramade mig hejdå. Min värdfamilj sket i mig, så bra var dem. Har fortfarande kontakt med grannfamiljen! Au pairen som kom dit efter mig stack efter en månad, så jag tror inte det passar familjen att ha en Au Pair.
linafoto

Julia

Dina England-vloggar var så mysiga, synd att familjen var knas så du inte kunde stanna. Men du är ju helt klart en erfarenhet rikare :)