#nakdfashion



Hur snygg baddräkt?

Blev helt kär i färgen när jag såg den på NA-KD.com men den blev ännu snyggare på. Den är i storlek Small och är supersnygg att använda som body till vardags tycker jag. Jag vet redan att jag kommer bära den mycket i sommar, speciellt med dessa höga trasiga jeans. Den är helt bar i ryggen också. Sommarens plagg, check ✔ Ni hittar den HÄR!

Just nu har jag ett foto-samarbete med na-kd där jag ska fota supersnygga bilder på olika plagg. Detta gör jag tillsammans med min syrra de kommande dagarna. Vi har planerat två photoshoots, men skriver mer om det när det är dags!

Ha det gott alla där ute ♡


NA-KD - nakdfashion - outfit
2
alma

sååå snygg baddräkt!! älskar byxorna också <3

Svar: Visst är den snygg :D Sommarens outfit!!
linafoto

Malin

Vart är dem snygga byxorna ifrån? :)

Svar: Never Denim. Finns på BikBok bland annat :)
linafoto