Jobbvecka!



Den här veckan jobbar jag extra med städ. De behövde någon akut den här veckan så jag hoppade in. Det har blivit långa dagar. Morgondagen och fredagen kommer bli likaså! Nu är jag så trött så jag planerar att lägga mig efter att jag skrivit det här inlägget för att få sova ut så jag är pigg de två sista dagarna.

Mina föräldrar jobbar bara i två dagar till, sedan får de semester och jag kommer ha semester med dem. Vi får se vad vi hittar på! På lördag blir det i alla fall Putte i Parken för att se Europe och The Quireboys på scen. Är uppväxt med den musiken så jag är sooo exited att få se dem live!!




Var förresten hos frisören i förra veckan. Gjorde håret lite ljusare med en fin & naturlig utväxt och klippte det någon centimeter. Jag gillar det, men önskar det hade blivit mer ljust, men det tyckte tydligen inte min frisör. Att man aldrig får riktigt som man vill... MEN det kommer säkerligen att blekas i sommar och bli ljusare, hoppas hoppas!
Lina Flodins - Linafoto
2
ensekundtusentankar.blogg.se

Kul med lite extra jobb :) avskyr när frisörerna tror sig veta bäst! Ville klippa lugg hos en och hon med flera från salongen sa att jag hade för kort panna... Ehhh har typ aslång panna... Gick till nästa salong och dom sa att jag skulle passa i det, vilket jag gjorde! Herre!! Kunden har alltid rätt!!

Johanna

åh jag tänkte också försöka hinna med putte i helgen, men jobbar långvecka och är helt slut efter jobbet. men förhoppningsvis orkar jag ta mig dit! :)