En bild i timmen



10.30

Startade dagen med att hoppa in i duschen.




11.00

En bild på ett glas fotad ovanifrån. Till frukost blev det blåbär mixat med en banan, spirulina och Provivadryck. Som topping hade jag "som vanligt" russin och chiafrön.




12.00

Tog mig en promenad ner till affären och köpte hem lite nödvändigheter. Faktiskt så tog jag cykeln istället efter att denna bilden togs för jag fick lite bråttom... hehe!
Förresten, hur fint vore det om det fanns rosa skogar på riktigt? *hjärtögon*




13.00

Sedan var det dags att klä på sig. Hur svårt är det inte att klä sig i detta varma väder? Eller är det bara jag som inte hänger med i sommarvärmen. När jag tänker sommar tänker jag augusti, haha! Bytte kläder ett par gånger. Måste gå igenom mina kläder någon dag och rota fram shortsen och alla linnen.




14.00

Äntligen dags för lite mat! Sparris♡, ris och avokado.




15.00

Tog cykeln ner till en personalfotografering jag hade idag klockan 15.30. Här ovan ser ni en testbild från platsen vi var vid. G r ö n s k a ♡




17.30

Efter fotograferingen cyklade jag till studion och började redigera bilderna jag fotat + bilderna i detta inlägg.




19.00

Helt klar med allt och skickat iväg en faktura. Nu avslutar jag dagen och landar hemma i soffan!


Tack å bock för denna dag (:

Se vloggen från idag HÄR!
1
Agnes

Hej Lina! Jättefint inlägg! Jag har en fråga? Är du vegan? Jag är det och det skulle vara kul om du också är det! Ett tips är att checka bonnyrebecka på Youtube om du vill ha tips på maträtter eller annat. Ha en bra dag!

Svar: Hej! Tack :) Nej inte helt vegan. Äter ägg och mejeriprodukter fortfarande. Inte lika mycket som förr, så jag gör framsteg, yay!! Lakto-ovo-vegetarian är det som stämmer bäst överens med det jag äter.

Tack för tipset om Youtube-kanalen. Fastnade ett tag på hennes kanal 👍🏻
linafoto