Power


























Photos of me by my mother
Edited and so on by me
NLY Trend
11
rememberthiis.blogg.se

fina bilder!!

Nessco

Så grymma bilder! Grattis till intagningen för utbildningen, jag tror att grafisk design kommer att passa dig jättebra! :)

Svar: Tack så mycket snälla du :) Ja jag är supertaggad att börja i höst!!
linafoto

L

Fantastiska bilder!

Svar: Tack =)
linafoto

my

Så snygga bilder :D

Svar: Tack My :D
linafoto

alma

supersnyggt!! Saknar den platsen, såå fin fotolocation!

Svar: Tack :D Ja den är underbar! Ta med dig Julia och kom hit för en fotodag!!
linafoto

Helena

Härliga bilder!

Svar: Tack (:
linafoto

Michaela

Så jäkla snygga bilder på dig Lina! :)

Svar: Thaanks :)
linafoto

Mikael

Snygga bilder, bra miljö!!

Alma

sv ååh, det hade varit så kul!!

Linn

Hur sparar du dina klara & redigerade bilder för bloggen? Mina blir alltid sämre kontrast och så tråkiga i färg efter jag laddat upp dem på bloggen..

Svar: Jag har gjort en video om det, så spana in den här: http://linafoto.se/2015/october/tutorial-bilder-for-webben-2.html :)
linafoto

Malin Bergsell

Grymt fina bilder, och miljön är fantastisk :)