Norway tomorrow






Äntligen bär det av till Norgeland!

Imorgon bitti tar jag med päronen till det bergiga landskapet. Så länge som jag tjatat på att de ska dit och se allt det vackra. Äntligen säger jag, haha! Ska försöka få med dem på några vandringsleder också. Kameran följer självklart med och jag hoppas solen också vill hänga med.

Bloggen uppdateras inte under dessa dagar,
så vi hörs i mitten av nästa vecka ☆


Geiranger, Norway 2014
Geiranger - Norge - Norway - Road trip
7
Anonym

Varför åka till Norge när man kan åka till stugan i fjällen här i Sverige? ;) Lika fint där, om inte finare än i Norge, dessutom billigare att bara åka inom landet.

Svar: Varför åka till en stuga i Sverige när man kan åka till vackra Norge? ;) Lika fint där, om inte finare än i Sverige.
linafoto

Røverdatter

Velkommen til Norge :D
Håper du får en fin tur!!

Svar: Tusen tack :D
linafoto

Sara

Åh! :D Så avis, längtar verkligen tillbaka! Hoppas ni får det mysigt (klart ni får, det är ju Norge! ;) )

my

Åh vad kul :D

Ragnhild

Velkommen til Norge skal du være :)
Utrolig flotte bilder du har tatt ved veiene! Ser frem til å se bildene du tar denne gang!

God tur og god sommer! :)

Julia

Välkommen till norge! Norge är underbart jag har bott här i ett år ungefär :) vart ska ni?

Malin Bengtsson

läste att det blev framflyttat till måndag, själv åker jag o en kompis också till Norge men på söndag! vi ses.... ;)