GIF

In another world ♫


Urbanears Plattan ADV Wireless WHITE

Planerade att köpa ett par hörlurar precis innan skolstarten i höst, men hallå varför vänta?! Så idag åkte jag och köpte mig ett par. Ångrar inte det alls. Så underbart ljud!! Plus att det är touch och jag slipper sladd. YES!
Urbanears - plattan adv wireless - white
5
Linnéa

Åh, vad skönt att slippa den där sladden! Själv funderat på att köpa ett par trådlösa när lönen kommer, känns som en bra investering :)

Svar: Ja det är skönt att slippa den!! Sounds good :D
linafoto

Julia

Så lik din syster här :) Stort grattis till antagningen till utbildningen förresten! Tror det kan passa dig toppenbra.

Svar: Tack så mycket :))
linafoto

Linda Ph

Jag borde också ta och köpa ett par hörlurar. Ngt man alltid använder ändå. ;)

Svar: Ja agree :)
linafoto

Veckomagasinet Anne von porat

Hej skulle vilja komma i kontakt med dig.

Svar: Du kan mejla mig på [email protected] :)
linafoto

Johanna

Har också såna, dom är magiska! och just att det inte är någon sladd, hur bra som helst!

Svar: :D :D
linafoto