Things I like at the moment



☆ Pinterest ☆

Ett självklart val! Jag har alltid gillat Pinterest och tillbringar mycket tid att bläddra bland bilder att lägga i mina inspirations-mappar. Skulle vilja säga att det är min favoritapp.






☆ Dessa solbrillor ☆

Nu när solen börjar lysa mer om dagarna. Alltså jag vet inte hur ofta jag har på mig dessa, men jag provar alltid vilka solbrillor som jag tycker passar bäst till outfiten jag har på mig. Men alltid väljer jag dessa! De är mina favoriter helt klart.






☆ Att se ett frö växa upp ☆

Från ett litet frö begravet under jord så tog det inte lång tid förrän det tittade fram en liten grön planta som växer för varje dag som går. På bilden ser ni en rädisplanta.






☆ Att se en sovande lurvboll ☆

Han ligger bredvid mig nu och han drömmer. Det rycker i tassarna och morrhåren, och pälsen rör sig vid varje andetag. So cute!!



Sist men inte minst...

☆ Piano Covers ☆

Speciellt dessa två: If I Could Fly & Infinity

18
Johanna

Pinterest växer mer och mer på mig :) Och som jag saknar att ha en liten misse hemma, bästa som finns!

Lena

Pinterest är verkligen toppenbra! Älskar det!

Katarina

Välkommen tillbaka! Kan tipsa om steller med. Askul app där man bygger stories. De går att bädda in i bloggen också.

Svar: Tack :) Ska ta och kika in det!!
linafoto

Angelica Bengtsson

Åhhh LINAAA du är tillbaka! Jag har själv haft ett blogguppehåll ett tag för det saknades motivation och glädje i det, nu fick jag för mig att jag ville återuppta det och sen tänkte jag "undra om lina har kommit tillbaka...", skrev in adressen OCH SIDAN FANNS! Så glad jag blev, du är verkligen en stor inspiration för mig och jag hoppas du håller kvar dig här!!! många kramar :)

Ellen

Åh fina saker! Jag håller med, särskilt om lurvbollen

På andra sidan Atlanten

Välkommen tillbaka:)

Svar: Tack så mycket :))
linafoto

Paulina

Åh, håller med på alla punkter! :D Vart är brillorna ifrån?

Svar: :D Lindex för några år sedan!
linafoto

Hanna Karlsson

Håller med om allt utom Pinterest. Jag använder inte den appen. Instagram är min last. :-)

Svar: Instagram är bra det också :')
linafoto

ISA

sånna här inlägg är så härliga och positiva! <3 längtar efter en liten lurvboll nu!

Svar: <3 :')
linafoto

Silja

En sån lista kanske man skulle göra 🤔 Så söt kisse😻

Robex Lundgren

snyggt

Fanny

Vilken härlig lista!

Cassandra Haraldsson

Yay, du är tillbaka! :D
Superkul lista :)

Isabella [ Fotografi ]

Härligt inlägg och roligt att se ett inlägg ifrån dig! :D
Håller så med om att det är superkul att se ett frö växa till sig. Man känner sig nästan lite stolt när plantan blivit "vuxen". x)

Svar: Vad glad jag blir, tack :DJa, men att odla något som växer till något ätbart, bästa!
linafoto

Vilja Lingonren

Skulle inte överleva utan Pinterest!

ajlimullersandvik.blogg.se

Det verkar ju underbart, himla bra grejer :D

jennie

Lurven är lätt det bästa <3

classica.blogg.se

Älskar Pinterest