Motivational & Inspirational

Fick lust att filma igår kväll. Satte upp en blixt och tände blixtlampan och satte kameran med 50mm f/1.4 på stativ. Ofta vet jag inte vad jag vill med det hela eller hur slutresultatet kommer att bli. Det är det som blir det roliga. Att få skapa!! Musik och rörlig bild, på mina villkor! Filmade som sagt igår kväll och ägnande den här dagen åt att klippa ihop. Enjoy!

2016 - Lina Flodins - Linafoto
5
Henry

Impressive and kind of magical ! Thanx! :-)

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Jag älskade denna video! Så himla inspirerande och snyggt gjord!

Svar: Tack så mycket :')
linafoto

Sara

Min vän Evelina och jag älskade den! :D

Svar: Tack, vad kul!! :D
linafoto

Alma

så snyggt, love it!

Lizel Strömberg

Älskar videon! Väldigt avskalad, och allt med redigeringen gjorde videon grym!