Jag kan bara inte ge upp allting!

Är jag påväg att skriva ett inlägg nu efter min längsta bloggpaus någonsin?
Ja, det verkar så!

Jag har funderat och tänkt mycket under tiden jag inte har bloggat. Tagit ett steg bakåt och blickat på allting som hänt de senaste åren. Tagit ett extra kliv bakåt för jag vill inte synas. Det är läskigt. Jag vill bara dra något gammalt över mig och inte finnas. Samtidigt är det extremt synd att slänga bort någonting som man har byggt upp i så många år.



Jag kan bara inte ge upp allting! Så mycket positivt bloggen gett mig genom åren. Jag vet inte vet exakt vad jag vill jobba med i framtiden eller hur saker och ting kommer att lösa sig. Det kan jag inte veta, jag får helt enkelt kämpa på och se vart jag hamnar. Det jag vet är att jag tycker det är roligt med foto och film. Det kanske blir en intressant resa!

Så jag tänkte försöka mig på att börja blogga lite smått igen ☺
Yaaay or Nej?

✗ Kram
13
Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Yaaay!!! :D :D

SSANNAALICIA

Yaaaay! :D Jag har saknat din blogg. Du är en sådan fantastisk inspiration. *Virtuell styrkekram*

Svar: :') <3
linafoto

Matilda

Ä N T L I G E N :')

Svar: <3 :'D
linafoto

Anonym

Yaaay :DDD

Dan S

Välkommen tillbaka, du är en insperationskälla!

Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg

Åh vad roligt! Men försök att ta det i din egen takt, vi finns kvar här när du orkar. Så känn ingen press. :)

Svar: <3 :)
linafoto

Anonym

Yay såklart 😊 Du ger så mycket inspiration 😊 Man kan aldrig veta vart livet går åt för håll, och det är skitdrygt innan man har kommit en bit. Ännu drygare när man har valt en väg och ångrar sig 🙈 Men allt blir bra till slut!

Kajsa

Yaaay!

Linnea Lindblad

Underbart!

Alicia

Yaay såklart! Har saknat din blogg! Kram! <3

Lina Sandén

Jag säger såklart YAAAAY!! Har saknat din blogg jättemycket! :D

Svar: Weeey :D
linafoto

ISabella

Otroligt inspirerande blogg! Du har fått dig en ny följare <3

Svar: Ohhh thank you :D Hoppas du ska trivas!!
linafoto

susannevedvik

Jaaaa! Endelig er du tilbake!! Jeg har tittet innom bloggen flere ganger og hadde faktisk gitt helt opp at du skulle starte opp igjen, og nå er jeg SÅÅ glad! Hurra!! :D

Svar: Åh vad glad jag blir å höra :D Välkommen tillbaka!!
linafoto