Inked





Tatuering nummer två gjordes för någon vecka sedan. Är riktigt nöjd och älskar placeringen. Den syns nämligen när jag håller upp kameran ;) Har skissat på några pilar hur länge som helst med inspiration av denna som jag hittade på Pinterest och blev inte riktigt nöjd, tills den dag då jag försökte skissa i Photoshop istället. Då blev det mycket enklare att leka med former så det såg bra ut. Enklare att flytta runt och leka mer med placeringarna. Kan ni hitta peace-symbolen förresten? ☮

För er som vill läsa om min första tatuering kan göra det HÄR
arrow tattoo - tatuering
10
Matilda Berlin

Nämen guuu vad snygg! För att inte tala om bilderna =)

Lina

Så snyggt!

Alma

men åh, så fin!!

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Supersnygg! Vad du är duktig och kreativ, kul att du har ritat din egen unika tatuering :)

Henry

WOW, quite cool Lina!
Love it, strap it on! :-)

Sara

Bästa placeringen! (inte ett dugg partisk, nejnej ;) ) och sjukt snygg tatuering! :) Kul att du är tillbaka igen :)

Lili

Vad snyggt! Både tatueringen och bilderna. Jag ska också tatuera mig snart, sjukt spännande!

Linn Strömberg

Sååå fin tatuering, och underbara bilder <3

Linda HolEriks

Den var ju hur snygg som helst! Älskar tatueringar! Hoppas du haft en fin helg!

Jasmine

En så väldigt fin tatuering och vilka fantastiska bilder på dig!
Kram