Filmjobb i Tylösand

I helgen som var befann jag mig i Tylösand för att göra ett filmjobb och fota några personalbilder. Det var flera frisörvisningar under helgen och mitt jobb var att filma en visning på fredagskvällen. En visning som handlade om en nylansering av Grazette's Crush serie. Jag var med och filmade en BehindTheScenes-film under deras fotografering i Göteborg i början av året. Och den filmen visades på visningen i fredags. Mäktigt var det! Men jag klippte också ihop en liten teaser innan den riktiga filmen släpptes. Den såg ut såhär:


Och ni vill ju såklart se hur hela filmen blev:


Det är svinkul att klippa film. Däremot tar det sjukt lång tid att klippa. Det kan ta allt från en timme till flera dagar, beroende på hur noga och bra man vill göra det. Såklart vill man försöka göra så noga och så bra som möjligt för att försöka sälja sig själv till fler företag i framtiden. Behind The Scenes filmer är kul. Man kan leka väldigt mycket med musik, effekter, känsla och det är väldigt fritt. Jag får sätta min egna prägel på det. Love it! Det är så jag vill jobba!
Filmfotograf - Grazette of Sweden - Tylösand
1
Lizel Strömberg

Älskar bilderna och videon! Gillar den mystiska och lite dramatiska känsla som man får av videon med musiken och allt!

- Även kul att se att du är tillbaka med bloggandet! Hopppas du fick en välbehövd ledighet för att få ny energi!

Svar: Tack så mycket :) :)
linafoto