Fearless




Imorse cyklade jag ner till Friskis och hade yoga.

Har aldrig haft det på morgonen förut och det var bland det härligaste! För det första så börjar jag dagen med att röra mig genom att cykla dit, sedan är det så härligt att få sitta ned och bara andas och få en peace-känsla i kroppen. Efter det är det bara att cykla hem i lugnt tempo, käka en bra frukost och sedan ta dagen som den kommer. Låter hur bra som helst, eller hur? Svårare än så är det inte egentligen. Nu ska jag sitta här i soffan och förbereda några inlägg och sen ska jag cykla ner till studion och klippa en film som jag har som mål att bli klar med idag. Förhoppningsvis blir jag det! :)

Hoppas ni har en skön dag ☮
Kram!
Karlstad - friskis & svettis - yoga
6
Ewelina

Fin du är! :D

Svar: <3 :)
linafoto

Maja

Så himla kul att du börjat blogga igen!!!! Saknade dig och dina inlägg under ditt uppehåll <3

Svar: Vad kul att höra :D Taack!
linafoto

Henry

Ha en supertrevlig helg nu !

Svar: Tack detsamma :)
linafoto

P i X E L I E – Fotograf Erica Pettersson

Det låter som ett riktigt bra sätt att börja dagen på :-)
Hoppas du får en fin helg!

Svar: Hoppas du också får en fin helg :')
linafoto

Isabella Johansson

Yay för att du är tillbaka på bloggen igen, så kul! :D

Svar: Yaaay härligt :D
linafoto

Romswell Parian

The woman of my life :D